Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Malene410

Barnepige-hvor gammel?

Recommended Posts

LittleGirl
jeg har også tænkt på det. Ironisk nok har vi mine svigerforældre 500 m herfra, begge på efterløn. Desværre tror jeg ikke vi skal regne med hjælp fra dem, med mindre det er et nødstilfælde.

Jeg ved bare ikke rigtig om jeg har lyst til at få et ekstra medlem i familien på den måde. Så tror jeg hellere jeg vil betale en ung pige, og så kan hun gå hjem uden at vi skal sludre ½ time før jeg kan komme videre i dagens tekst.

hvor er det sørgeligt, at man ikke kan søge hjælp hos egne forældre!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Altså det er jo ikke ens forældre, der har fået et barn og ansvaret for at få en familie til at fungere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Malene410

Ja, men nu er det jo ikke mine svigerforældres problem at vi arbejder som hhv. politibetjent og sygeplejerske=dumme arbejdstider ifht familielivet.

Når man kan mærke at de faktisk ikke rigtigt gider ens børn, så vil jeg hellere finde en barnepige jeg kan betale og som så gider være tilstede mens hun passer dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Malene410
Har I fundet en barnepige? :-)

Jeg fik faktisk nogle henvendelser efter at have lavet tråden - desværre ikke nogen der bor i nærheden.

Jeg leder pt efter en, men jeg prøver at finde en gennem mund-til-mund metoden (eller hvad det nu kaldes - at sprede rygtet :)) Jeg kender feks en som læser til pædagog, og en som er lærer i en ungdomsskole, og dem har jeg spurgt om de kender nogen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...