Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Jimmbo

Football Manager 2011 - Snak

Recommended Posts

Fundead

Går egentlig meget godt. Er i gang med Schalke på 3 sæson, og spiller igen med i Champions League ligesom de to foregående år. Til gengæld har min Chairman lige besluttet at acceptere et bud på Manuel Neuer uden mit samtykke... nu håber jeg bare han afviser kontrakten :sur:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
PerXX82

Jeg hygger mig meget godt med det.

Er igang med at gøre Lyngby til det førende hold i dansk fodbold. Er pt i 2014/15 sæsonen.

De første sæsoner har FCK været klart dominerende, men det sidste sæson lykkes det at vinde mesterskabet, primært på grund af en ghanesisk udgave af Michael Owen i hans storhedstid, der scorede voldsomme 50 mål i 45 kampe! (spiller kun med 1 angriber).

Denne sæson ser det også ud til jeg kan hente guldet. FCK er blevet ramt af en dårlig kombination af "Match highest earner" og "yearly wage rise", hvilket resulterer i en håndfuld spillere der får en halv million om ugen! De har derfor været nødsaget til at tage et større lån, og skille sig af med en række spillere.

Det lykkes mig for at komme ind i Champions League gruppespillet denne sæson, efter en noget heldig lodtrækning. Første modstander var irske Bohemians, som blev slået let, og derefter kom NK Dinamo fra Kroatien, hvor jeg lidt heldigt gik videre på en bedre udebanescore.

Pengene fra Champions League, kombineret med at Emil 'Messi' Larsen blev solgt til Fulham for små 50 millioner, har betydet at jeg har fået overtalt bestyrelsen til (noget modvilligt) at planlægge at købe Lyngby Stadion. Forhåbentlig kan vi så derefter begynde at udvide stadion med mere end de 1500 siddepladser der er på nuværende tidspunkt.

@Keller - Som jeg ser det, er en af hovedpointerne i at holde interessen fast at sætte sig nogle delmål. Mine fremtidsplaner er som følger:

* Køb stadion og få det udbygget.

* Begynd at 'skandinavisere' holdet. Kun købe spillere fra Danmark, Norge og Sverige til fremtiden.

* Bliv den mest vindende danske træner.

* Vind en europæisk turnering.

* Bliv dansk landstræner, og få succes der også.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Angra

Kender ikke så meget til dette manager da jeg de sidste mange år har holdt mig til EA Sports Manager.

Så må lige høre.

Har FM en feature hvor man ka slå spillernes alder fra, så de ikke aldres nogensinde? For sådan et manager spil søger jeg. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
PerXX82

Hvorfor i alverden ville du dog slå spillerudvikling fra?

Det er ikke en mulighed i FM.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Angra
Hvorfor i alverden ville du dog slå spillerudvikling fra?

Det er ikke en mulighed i FM.

Ikke spillerudvikling. Bare alder.

Hvorfor? Jo, fordi jeg er skide træt af, at når jeg har kæmpet midt hold fra bunden af bunden op til toppen af 1. div og endelig er blevet en anerkendt manager og mit hold ka begå sig i europa og jeg efterhånden ka vælge og vrage på transfermarkedet, så er alle de kendte navne gået på pension. Så er der kun alle de fiktive tilbage og det er jeg efterhånden blevet godt og grundigt træt af.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
PerXX82

Det er naturligvis en smagssag.

Personligt mener jeg at det er en stor del af charmen og dynamikken at gå ud og lede efter nye talenter og deslige. At nå at fange den nye verdensstjerne inden storklubberne snupper dem for næsen af dig.

Jeg tror nogle af snydeprogrammerne har en mulighed for at 'fryse' en spillers egenskaber, men hvis du ønsker at slå det fra på alle spillere, så bliver det et langsommeligt projekt med de 300.000 + spillere der er i FM ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng

Jeg er heller ikke voldsomt imponeret af 2011. Er stadig i gang med første sæson, men det er fordi min PC gik i stykker, og jeg måtte starte op forfra.

Men jeg er generelt en langsom spiller...og en dårlig taber :D Hvis jeg har tabt en vigtig kamp, kan jeg godt holde pause i 1-2 uger, fordi jeg ganske enkelt bli'r sur :blush:

Jeg mangler kun et par kampe med Man. City og FCK i min første sæson (ja spiller med to hold :D)

Jeg kommer aldrig til at spille så meget, at jeg kan bygge et lille hold op til storhed, så derfor vælger jeg altid forholdsvis store hold, eller i det mindste hold der har en realistisk chance for at spille europæisk.

Jeg overvejer dog at forlade FCK hvis det rigtige tilbud kommer. Det er for let at vinde med dem.

Ser ud til at ende i top 4 og nåede finalen i Europa league med City. Så håber at få styrket holdet til Cl. Vil have Hulk, hvilket har været ret umuligt indtil nu :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
PerXX82

Keller og Nyeng:

Når i siger i ikke kan lide/er imponerede over FM2011, er det så noget specifikt i ikke kan lide, eller handler det mere om at det er svært at fastholde interessen i et spil?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jimmbo

Er der nogle af jer, der har nogle gode råd omkring de åndssvage team talks. Jeg har et klassehold med West Ham, men mine angribere bliver ved med at brande.

Jeg har problemer med at slå hold som Stoke, selv om jeg har et hold der burde ligger i top 3.

Så hjælp tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng
Skrevet (redigeret)
Keller og Nyeng:

Når i siger i ikke kan lide/er imponerede over FM2011, er det så noget specifikt i ikke kan lide, eller handler det mere om at det er svært at fastholde interessen i et spil?

Jeg synes det er svært at finde stabilitet på holdene. Lige meget hvor god en stime man kommer ind i, så kan holdene pludselig underpræstere helt uden varsel. Ved godt at det også sker i den virkelige verden, det bliver bare meget frustrerende når man ikke rigtig oplevede det i tidligere udgaver.

Bortset fra det, så har jeg døjet vildt meget med skader på mit FCK hold. Altså seriøst, jeg fik 2-3 spillere skadet i hver kamp. Til sidst var det helt grinagtigt, og jeg sad nærmest og tippede på hvilke to spillere der blev skadet i den kommende kamp.

Og jeg har den nye opdatering.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...