Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Jimmbo

Football Manager 2011 - Snak

Recommended Posts

Nyeng
Kan I fortælle mig om det er pengene værd i år?

Plejer og vente med længsel og købe på releasedatoen, men i år har jeg bare ikke rigtig haft lyst.

MEN, nu ser jeg jo spillet rundt omkring i diverse dagligvarebutikker, så måske kunne det være man skulle hive pengene frem og købe det.... Eller hvad?!?!

Jeg har så ikke haft FM 2010, så for mit vedkommende er 2011 alle pengene værd. Synes da også det er blevet billigere. Mener da ikke at jeg kun gav 300 kr. sidste gang jeg købte Fm :gruble:

Hvordan er det med stabilliteten hos jer andre?

2011 crasher ret ofte hos mig, mens jeg overhovedet ingen problemer havde med 2010.

Jeg spiller gennem steam.

Jeg spiller også Steam, men har ikke haft problemer. Ikke endnu hvert fald.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng

Nå, men er det ikke på tide at vi får fortalt lidt om vores hold? Hvem træner I? Hvilke spillere har i købt, og hvordan går det?

Jeg har indtryk af at folk generelt spiller meget hurtigere end mig. Hvordan er jeres spil sat op? Er det kun målene i 3d, eller bruger I slet ikke 3d?

Jeg ser højdepunkter i 3d, og bruger ca. 10 min. pr. kamp. Så kan jeg sagtens bruge 20 min. scouting og alt muligt andet :D Så max. 3-4 kampe om dagen, én til to gange om ugen...mine sæsoner ta'r lang tid :lol:

Er lige startet op med FCK igen, efter den nye opdatering. Har hentet Quinton Fortune, Roberto Baronio og Zuma gratis. Bare for at få lidt bredde og erfaring ind på holdet. Er også ved at skrive med Denilson, som har gjort det godt til prøvetræning.

De La Peña har jeg købt for 2 mill. fra Espanoyl.

Har I jeres personlige taktikker, eller henter I på FMDanmark? Jeg har hentet nogle tidligere, som så er tilpasset. Hovedsageligt 4-4-2, med en 4-3-3 som sekundær.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
keller

Jeg spiller dem jeg altid spiller med nemlig Shakhtar Donetsk.

Jeg købte Neymar for næsen af Chelsea. Ellers har jeg hentet Christian Ansaldi, Diego Renan, og Jo (på en free transfer fra Man C). Derudover har jeg købt en helt del meget unge spillere.

Jeg er blevet mester 4 år i træk, men reglerne i den ukrainske liga er åbenbart lavet om. I tidligere spil kunne udenlandske spillere efter 5 år optage ukrainsk statsborgerskab så de ikke talte med som udlændinge, men det kan de åbenbart ikke længere i FM2011.

Så nu er jeg ret presset!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nobleman

Har endnu ikke lige fået spillet en sæson færdig efter vi fik ny puter(så min shortlist og navne på gode spillere som jeg købte tidligere er væk :whine:)

Men det der reelt tager længst tid for mig er at komme i gang med sæsonen.

FOr det tager lang tid at forlænge med spillere, finde bedre staff, scoute spillere, lede efeter spillerer(spiller med alle divisioner og alle lande og stor DB) lave taktikken, og kigge på træningsmodullete(som stadigvæk driver mig til vanvid :D)

Spiller uden 3d da jeg ikek er så hooked p ådet :genert: så en sæson tager 4-5 dage når jeg først kommer i gang og spiller intensivt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng
Jeg spiller dem jeg altid spiller med nemlig Shakhtar Donetsk.

Jeg købte Neymar for næsen af Chelsea. Ellers har jeg hentet Christian Ansaldi, Diego Renan, og Jo (på en free transfer fra Man C). Derudover har jeg købt en helt del meget unge spillere.

Jeg er blevet mester 4 år i træk, men reglerne i den ukrainske liga er åbenbart lavet om. I tidligere spil kunne udenlandske spillere efter 5 år optage ukrainsk statsborgerskab så de ikke talte med som udlændinge, men det kan de åbenbart ikke længere i FM2011.

Så nu er jeg ret presset!!

:lol: Jeg kan godt huske da det var sådan i Superligaen. Det er altså med at lægge kabalen ordentligt, hvis man vil ha' flere udlændinge. Godt det ikke er sådan længere.

Edit: Mener selvfølgelig da man havde en begrænsning på udlændinge. Det er jo en udfordring. Men en udfordring jeg godt kan være foruden :lol:

Har endnu ikke lige fået spillet en sæson færdig efter vi fik ny puter(så min shortlist og navne på gode spillere som jeg købte tidligere er væk :whine:)

Men det der reelt tager længst tid for mig er at komme i gang med sæsonen.

FOr det tager lang tid at forlænge med spillere, finde bedre staff, scoute spillere, lede efeter spillerer(spiller med alle divisioner og alle lande og stor DB) lave taktikken, og kigge på træningsmodullete(som stadigvæk driver mig til vanvid :D)

Spiller uden 3d da jeg ikek er så hooked p ådet :genert: så en sæson tager 4-5 dage når jeg først kommer i gang og spiller intensivt

Ja, det har jo været delte meninger om det. Men jeg kan da godt forstå at mine sæsoner ta'r lang tid i forhold til jer andre, når I ikke ser kampene :-P

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nobleman

Springer over mht netværk. Det er kun i perioder jeg gder at spille :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gucciebird

Så har jeg fået spillet i dag - umiddelbart ser det ok ud, men skal jo lige ind i det først. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jimmbo

Jeg vil forresten gerne lige slå et slag for Erasmus Kermit, til mindre hold og Brøndby. Han koster ikke ret meget, men jeg har haft stor succes med ham.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jyden

Ligesom Keller så spiller jeg også med Shakhtar Donetsk..Prøvede for sjovt at købe Christian Eriksen (han var dælme dyr). Første sæson spillede han udmærket, men i 2. og 3. sæson er han blevet en af mine nøgle spillere. Har vundet det meste + 2 semifinaler i CHL, dog har henholdsvis Barcelona og AC Milan slået mig ud af CHL.

Ruud Van Nistelroy har også været en god joker at have, utroligt nok selvom manden er ved at være oppe i alderen :D

Men jeg regner med at skifte klub efter 4. sæson, og måske tage et smut til Brøndby IF.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
keller

Jeg må indrømme at jeg er ret skuffet over FM 11. Jeg kan slet ikke li' det i forhold til FM 10.

Jeg tænkte at nu ville jeg give det en chance og at jeg sikkert vænnede mig til det, men det gjorde jeg ikke. Jeg har slet slet ikke spillet FM11 i samme udstrækning som jeg har spillet FM10.

Nu får de en chance til og hvis FM12 også skuffer mig, så er det slut (trist at skulle sige det)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...