Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Jimmbo

Football Manager 2011 - Snak

Recommended Posts

Jimmbo

Som en ren kopi af den anden tråd, laver jeg her en tråd der omhandler FM 11, for os der bare ikke kan lade vær.

Jeg spiller pt. med Brøndby, og det går ikke nær så fint som det gjorde i 10'eren. Min første sæson sluttede jeg som nr. 8, mens sidste sæson endte jeg som nr. 3.

Min økonomi er helt af helvedstil, og min bestyrelse er super inkompetent. Så jo jo, det er skam helt realistisk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nobleman

Og længe leve Tørnæs i første sæson. Mage til skod keeper skal man lede længe efter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jimmbo
Og længe leve Tørnæs i første sæson. Mage til skod keeper skal man lede længe efter

Ja det er helt sikkert. Jeg startede også med at signe en gratis målmand, så jeg kunne slipper for Tørnes.

Han er fandme piv piv elendig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nobleman
Ja det er helt sikkert. Jeg startede også med at signe en gratis målmand, så jeg kunne slipper for Tørnes.

Han er fandme piv piv elendig.

Og så kan jeg godt advare imod at sætte ens scout til at kugge alle spilelre under 18 år igennem.. DAMN det tager lang tid..

Nåå men jeg købte en 18 årig målmand som stod ganske godt(til en od pris) :klap:

Ska nok lige smide navnet ind når jeg får startet spillet op igen for kan s´følgelig ikke huske nanvet(og nej det er ikek OMA) :rulle:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng

Er der nogen der ved om der er kommet en 11.1.1 opdatering? Synes jeg har læst det et sted, men Steam har ikke opdateret og jeg kan ikke finde en opdatering :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng

Men der står at det ikke er for Steambrugere :gruble:

Men burde Steam ikke automatisk opdatere? Jeg kan se at den nye patch også er på FMDanmark nu. Men jeg kan ikke huske mit kodeord, og tumperne svarer ikke på mine mails :sur:

Edit: Er så kommet ind på FMDanmark. Men det kan jo ikke være meningen at jeg selv skal opdatere, når jeg har Steam :sur:

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng

Nå, det viser sig så at den er opdateret. Det skriver den bare ikke i Steam :sarkasme:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gucciebird

Kan I fortælle mig om det er pengene værd i år?

Plejer og vente med længsel og købe på releasedatoen, men i år har jeg bare ikke rigtig haft lyst.

MEN, nu ser jeg jo spillet rundt omkring i diverse dagligvarebutikker, så måske kunne det være man skulle hive pengene frem og købe det.... Eller hvad?!?!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
keller

Hvordan er det med stabilliteten hos jer andre?

2011 crasher ret ofte hos mig, mens jeg overhovedet ingen problemer havde med 2010.

Jeg spiller gennem steam.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...