Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Phala

posca tusch i en fysisk butik?

Recommended Posts

Phala

står og skal bruge en posca tusch til et billede. jeg har fundet den i en net butik men nægter altså at give 64 kr i porto når tuschen kun koster 22 kr, derfor leder jeg efter den i en fysisk butik er der nogen som kan hjælpe?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
annasch

Prøv i en Panduro Hobby eller Stelling i København :) Ved ikke om de har, men kunne forestille mig det ..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mere eller mindre

Kan se dette er et ældre indlæg, men da jeg selv har kigget efter dette og der muligvis er andre der også gør det, kan jeg da give et godt råd til et rigtig godt sted at finde både Posca tuscher og et andet mærke som hedder Molotow. Fresh Connection ligger i pisserenden i københavn og her kan de købes. De har også en online butik som nogen gange har fri fragt på tuscher. Se posca tuscherne her

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MrCain

Hvis man skal have mere end bare en enkelt tus, så vil jeg anbefale http://www.amazon.co.uk - Gode priser og forsendelse der svarer til danske priser.

Har selv lige købt 2 stk. 0.05 tuch-penne og en kvalitets A5 blok - Det kunne godt svare sig, selv med så lidt ;o)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Depended

Kommer an på hvor du er fra. Panduro hobby har dem, andre lokale hobbyforretninger kan også have dem, måske kan de også købes i boghandler nogle steder. Har selv købt mine 2 i en lokal hobbyforretning :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites