Jump to content
Velkommen til DinDebat
ShamanyPurple

At skære tingene ud i pap og så misforstå at pappet er vådt som en slasket klud...

Recommended Posts

ShamanyPurple

....eller sådan noget :stoned:

Damn!! Nogle gange kunne jeg æde bordkanten og slå mit stakkels brugte hovede ind i væggen i flere minutter inden teenageren fatter, at det er ham der er fuldstændig væltet af sporet.

Det her er tråden til og for frustrerede mødre, som har en eller stakkels jer, som måtte ha´ flere på én gang teenagere under samme tag :ae:

Jeg har en for tiden som render rundt og leger verdensmand, og fatter ikke en hel sætning som jeg siger. Jeg tror han hører: "Blah blah blah, søns navn....for jeg mener....blah blah blah! Og nu vi er ved det, så blahblahblahblah....forstår du hvad jeg mener?!"

Svar: "jaaaa ja, moar!"

Og så går den unge herre og jeg får fornemmelsen af at pappet jeg var ved at skære ud forstod det bedre....suk!

Nogen der kender det???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Linda

Ja i den grad og alt gradbøjes så bagefter til hans behov.. så påstår han jeg har glemt aftalen eller noget i den retning, så håber han det går.. Pt er en cykelnøgle total væk og har været det i et par dage, sammen med hans cykelnøgle er min.. så jeg er ikke lige så fantastisk tilfreds.

Ps.. kan man få lavet cykelnøgle ud fra låse nummeret ??:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Katarinka

Min mor hev min søster med til øre-læge, da hun var seriøst usikker på om hun ikke hørte efter fordi hun ikke gad, eller om det var fordi hun virkelig IKKE kunne høre...

Hendes hørelse fejlede så ikke noget:fløjt:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ShamanyPurple
Min mor hev min søster med til øre-læge, da hun var seriøst usikker på om hun ikke hørte efter fordi hun ikke gad, eller om det var fordi hun virkelig IKKE kunne høre...

Hendes hørelse fejlede så ikke noget:fløjt:

:lol: Ups!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Linda

Teenager med et søvnbehov som tror de skal være oppe til sent.. de er ikke så nemme om morgenen.. Hvordan går man dem til bevæge sig ?:gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
naja__71

Hvorfor er det egentlig at man skal sige alt til sin teenager, gå i bad, stå op (100 gange), vask dig, børst tænder,, skift tøj mm., man skulle tro at teenageren har fået midlertidig hørenedsættelse.

Og så foregår alt i slow motion, gaab...

Hos os i øjeblikket har den unge mand (på 14 år) fået en irriterende vane; han kommer altid med en mindre heldig kommentar, ikke så højt at man kan høre helt nøjagtig hvad der blev sagt, men en mumlen - det kan drive mig vanvittig, for jeg er helt på det rene med at det ikke var en venlig kommentar - når jeg kræver at der skal klares noget, at han skal hjælpe til, lave sine lektier mv..

Vi kører kæft, trit og retnings metoden for øjeblikket for knægten er ude af stand til at overholde en simpel aftale, og nu har mor fået nok!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
akardi

Lige forleden skulle hun ud (hun er 14 plus lidt) og blev bedt om at være hjemme halv 10.

5 i halv kommer en sms 'hvad siger du til kl.10?'

Ok var svaret - ikke senere end det.

Ungen kommer dalrende kl. 22.17.

:sur:

Pisse unge!

Eller..

'Mit tøj kan selv kravle ned i kælderen'.

'Jeg er hjemme hele dagen og jeg behøver ikke foretage mig andet end at ligge her på sofaen'

'Når jeg har været i bad er det ok at alle mine ting OG et håndklæde ligger på gulvet og er hhv. vådt og fugtigt'

'Hvis jeg spiser i løbet af dagen når jeg er hjemme, er det ok at jeg ikke fjerner ting efter mig'

Jeg kunne godt blive ved, men jeg tror det er bedre at lade være. For jeg har mange år tilbage i teenage himlen.

:love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
orangeriet

Hvad er det nu man siger om teenagere?

Jo, lukket på grund af ombygning.

Så sandt, så sandt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
miss_laekkermaas
Ps.. kan man få lavet cykelnøgle ud fra låse nummeret ??:D

Ja det kan man godt ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Linnea1981
Jeg knus-elsker teenagere - bare ikke, når det er mig, der skal have dem til at forstå en besked, der er vigtig :D

Mit yndlingseksemper er fra et motionsløb, hvor der mangler en forlængerledning. En mor beder sin teenagesøn hente en ved deres venner x og y. Og hun skærer ud i pap, at han skal tage cyklen, da der er længere, end han tror. Faktisk skærer hun det SÅ meget ud i pap, at han ruller øjne af hende... og jeg lægger mærke til, hun virkelig gør noget ud af gentagelsens kunst - og derfor småmorer mig over, hun må være velbevandret udi teanage-livet :lol:

Der går laaaang tid, før drengen kommer tilbage. Pustende og stønnende. Og det første han siger, meget tvært: Hvorfor sagde du ikke, jeg skulle tage cyklen? Der var jo VILDT langt????? :sur:

...

Jeg har grint lige siden :fløjt:

:lol::lol::lol::lol::lol:

:genert:

Frygter lidt hvad vi har i vente... om ca 10 år har vi den første dreng der rammer teenage-alderen... :tie:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...