Tracy7

Kronprinsesse Mette-Marit

Recommended Posts

Metsen

Hvor er hun smuk på det øverste billede :love: Der er lidt Mary-stil over hende på det billede ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Eklipse
Hun skulle efter sigende ligne Grace Kelly :rulle:Modeekspert: Hun ligner Grace Kelly - TV 2 Vip

Det synes jeg bestemt ikke, hun gør. Og i afstemningen, du linker til, synes 79%, at hun ikke ligner...

Men det er da nogle gode billeder af hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Victoria-Pedersen
Det synes jeg bestemt ikke, hun gør. Og i afstemningen, du linker til, synes 79%, at hun ikke ligner...

Men det er da nogle gode billeder af hende.

Det synes jeg så heller ikke hun gør. Men siden tv, ligger artiklen op, så smed jeg den herind

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Eklipse
Det synes jeg så heller ikke hun gør. Men siden tv, ligger artiklen op, så smed jeg den herind

Ja - jamen det var da også sjovt lige at se artikel og afstemningen. Jeg tror egentlig mest, jeg nævnte resultatet som en slags service-info til dem, der ikke lige gider at klikke ind på linket. (Og jeg forstår simpelthen slet ikke sammenligningen - gad vide, hvem der har fundet på, at hun ligner Grace Kelly :gruble: ).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Victoria-Pedersen
Ja - jamen det var da også sjovt lige at se artikel og afstemningen. Jeg tror egentlig mest, jeg nævnte resultatet som en slags service-info til dem, der ikke lige gider at klikke ind på linket. (Og jeg forstår simpelthen slet ikke sammenligningen - gad vide, hvem der har fundet på, at hun ligner Grace Kelly :gruble: ).

Aner det ikke, smuk er hun, men hun ligner altså ikke Grace:rulle:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tracy7

:-)

post-97069-1394002913604_thumb.jpg

post-97069-13940029136402_thumb.jpg

post-97069-13940029136609_thumb.jpg

post-97069-13940029136848_thumb.jpg

post-97069-13940029137096_thumb.jpg

Redigeret af Tracy7

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Felicia
køn er hun ikke, men hun gør det godt

Jeg synes hun er smuk og ikke så opstyltet og kunstige som prinsesserne i det danske og svenske kongehus,

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind