Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Nail

Når vi bringer amerikanske film til Danmark.

Recommended Posts

Nail
Det er jo dem du kigger på når du ser filmene! Du kigger på personerne, og dermed mundbevægelserne! Hvis lyden ikke passer til mundbevægelserne er der ingen der kan holde ud at se på det! Det er ligesom hvis lyden pludselig kommer 2 millisek. senere end billedet, ikke pænt at se på!

2 millisek. spiller ingen rolle for mig, jeg lægger aldrig rigtig mærke til det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
shmartiesh
2 millisek. spiller ingen rolle for mig, jeg lægger aldrig rigtig mærke til det.

Så er alt jo godt. . .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Eeyorenyk86
Synkronisering i f.eks. Harry Potter filmene gik da slet ikke dårligt og jeg ville da hellere høre på den danske version.

Dét kommer da så i DEN grad an på øjnene der ser. :tie: Regel nr. 1 hvis man endelig skal synkronisere, er da at man kan udtale navne m.m. rigtigt. Og nej, hvor var det elendigt gjort i Harry Potter.:tie:

Kan ikke udstå synkroniseringer. Godt nok er der jævnligt fejl i underteksterne, men langt hellere dét, end at alle film skal have danske stemmer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nail
Dét kommer da så i DEN grad an på øjnene der ser. :tie: Regel nr. 1 hvis man endelig skal synkronisere, er da at man kan udtale navne m.m. rigtigt. Og nej, hvor var det elendigt gjort i Harry Potter.:tie:

Kan ikke udstå synkroniseringer. Godt nok er der jævnligt fejl i underteksterne, men langt hellere dét, end at alle film skal have danske stemmer.

Intet kan være perfekt vel? at navnene bliver sagt med dansk accent kan jeg ikke være mere ligeglad med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...