Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

sonderpreis

Meget svagt positive tests og brunligt udflåd..

Recommended Posts

sonderpreis

Jeg prøver at blive gravid, og forventede for ca. 10 dage siden min menstruation.

Den kom så ikke, til gengæld fik jeg udflåd med en blanding af både frisk og gammelt blod og det har fortsat lige siden.

Jeg har taget flere graviditetstests. De kan med lidt god vilje godt betegnes som positive, men kun MEGET svagt, og der er ikke sket en udvikling i teststregens tydelighed siden jeg testede for første gang for en uge siden. Jeg har ingen graviditetssymptomer, udover at jeg føler mig spændt og oppustet i underlivet, men det kan lige så vel være psykisk.

Jeg har under tidligere graviditeter aldrig blødt overhovedet, men har dog også først testet positivt ret sent. Symptomer som kvalme er også først kommet sent -som i uge 9-10. Jeg synes dog stadig jeg kunne teste tydeligt positivt på dette tidspunkt.

Min bekymring går på graviditet udenfor livmoderen grundet udflåden og manglende HCG udvikling, hvilket min læge har afvist, da jeg ingen smerter har. Jeg mener dog slet ikke det er normalt med smerter så tidligt hvis det er tilfældet? Jeg har dog omvendt heller aldrig haft infektioner i underlivet, så jeg er ikke ligefrem i risikogruppen. Lægen mener det er en helt normal graviditet.

Jeg tror ærlig talt slet ikke på det, og synes lidt det er omsonst at min læge har givet mig tid til oprettelse af vandrejournal m.m. Jeg kontaktede hende egentlig fordi jeg håbede hun ville tage blodprøver for at måle udvikling i HCG, men det afviste hun.

Er der mon nogen der har bud på hvad jeg kan gøre mig af forhåbninger for denne "graviditet" ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
zivanna

Ved min graviditet udenfor livmoderen havde jeg brune pletblødninger i en uges tid inden smerterne startede. Var i 7. uge da jeg blev opereret.

Det er ærgeligt, at du ikke kan blive tjekket, men søg straks læge, hvis smerterne starter. Jeg blev afvist af både min egen læge, som sagde at det sikkert bare var urinvejsinfektion (uden at undersøge mig) og af en vagtlæge, da jeg endelig fik smerter.

Kom sent ind og mistede desværre den ene æggestok.

Jeg håber virkelig at din læge har ret og det er en helt normal graviditet og jeg krydser alt hvad jeg kan for dig :)

Stol på din egen intuition og lad dig ikke afvise :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Notbabe

Jeg fik først smerter, da jeg var 12 uger henne i min graviditet uden for livmoderen. Jeg synes, du skal insistere på en scanning - jeg endte med at få ødelagt min ene æggeleder..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sonderpreis

Tak for jeres tilbagemeldinger, det er altid rart at få andres syn på sagen når man føler at egen læge ikke tager ens henvendelse alvorligt.

Det viste sig dog at hun til dels havde ret, for i går begyndte jeg nemlig at bløde voldsomt, med ret store klumper som ikke bare var blod, men helt sikkert en form for væv.

Så jeg er ret sikker på at det har været en SA og at det der var der sad indeni livmoderen. Det lyder måske underligt, men jeg er faktisk på sin vis ret lettet over endelig at få afklaring, for jeg havde en virkelig dårlig fornemmelse omkring det hele og gjorde mig faktisk ikke nogen forhåbninger om at det kunne være en normal graviditet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...