Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Walk_on_the_wild_side

Onani ved siden af kæresten

Recommended Posts

Walk_on_the_wild_side

Min kæreste og jeg er stadig ret nyforelskede og har sex i hvert fald hver dag, og nogle gange flere. I går blev det bare til et blowjob til ham, hvilket han elsker og han kom også. Bagefter ligger vi og putter, men ingen af os falder i søvn. Han tror vist jeg falder i søvn og pludselig mærker jeg af underlige bevægelser i sengen og åbner øjnene. Så ligger han og onanerer lige ved siden af mig!

Jeg har bestemt ikke noget imod, at han onanerer, men det føltes bare sært at han for det første gjorde det så kort efter, at han lige var kommet og så lige ved siden af mig.

Det hele blev lidt forfjamsket, da jeg opdagede det og det eneste han fik sagt var "sov du ikke?" og jeg fik sagt "narj"...

Har I oplevet, at kæresten onanerede ved siden af jer og hvordan har I det med det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissDitte

Det har jeg oplevet ja, og jeg har ikke noget problem med det. Hvis jeg gider være med, så gør jeg det og hvis ikke så lader jeg være :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
NewBeginnings

Snak med ham om det - jeg ville godt nok blive lidt ":forvirret:" også...

og det er nok en fordel at i netop ikke snakkede om det i situationen, men venter til i er på lidt mere neutral grund. Du kan jo bare sigenoget med at det undrede dig lidt at han havde behovet, og kan komme til at føle dig usikker (som om du ikke havde gjort det godt nok inden). Hvis han er en ordentlig fyr, så har han også et fornuftigt svar til dig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Camilicious

Niks, det har jeg ikke prøvet.. Men tanken om det er ikke lige noget der umiddelbart gør mig vild.

Jeg ville også finde det en smule akavet, hvis jeg trådte ind i stuen og han sad og var godt igang i sofaen. :rulle:

Men tror det handler meget om situationen. Er han godt igang med at prygle aben, efter at have afvist sex, så ville jeg blive pænt pigesur, no matter what.

Hvis han lå stille og roligt og pillede ved sig selv, så ville jeg nemmere få lyst til at give en hånd med. :sarkasme:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Walk_on_the_wild_side
Niks, det har jeg ikke prøvet.. Men tanken om det er ikke lige noget der umiddelbart gør mig vild.

Jeg ville også finde det en smule akavet, hvis jeg trådte ind i stuen og han sad og var godt igang i sofaen. :rulle:

Men tror det handler meget om situationen. Er han godt igang med at prygle aben, efter at have afvist sex, så ville jeg blive pænt pigesur, no matter what.

Hvis han lå stille og roligt og pillede ved sig selv, så ville jeg nemmere få lyst til at give en hånd med. :sarkasme:

Jeg har det faktisk lidt omvendt! Hvis jeg har afvist sex, så fair nok, at han har brug for, at få taget trykket. Men når vi rent faktisk har været i gang og han havde fået noget 10-15 min . inden, så synes jeg det er lidt underligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Walk_on_the_wild_side
Snak med ham om det - jeg ville godt nok blive lidt ":forvirret:" også...

og det er nok en fordel at i netop ikke snakkede om det i situationen, men venter til i er på lidt mere neutral grund. Du kan jo bare sigenoget med at det undrede dig lidt at han havde behovet, og kan komme til at føle dig usikker (som om du ikke havde gjort det godt nok inden). Hvis han er en ordentlig fyr, så har han også et fornuftigt svar til dig :)

Tak for dit svar:) Jeg jeg vil også snakke med ham om det. Det er rent faktisk noget der godt kunne tænde mig, at vågne til. Men det er bare, fordi at vi lige inden havde været i gang, og så bliver jeg lidt usikker:S

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Camilicious
Jeg har det faktisk lidt omvendt! Hvis jeg har afvist sex, så fair nok, at han har brug for, at få taget trykket. Men når vi rent faktisk har været i gang og han havde fået noget 10-15 min . inden, så synes jeg det er lidt underligt.

Jeg mente også, at hvis han havde afvist sex. Min fejl! :D Selvfølgelig kan jeg ikke tillade mig at blive sur hvis jeg har lukket for Fisse 1. :lol:

Men ja, er helt enig. Ville nok også studse over det.. Personligt kan jeg godt have lyst til mere sex, udelukkende fordi det var så forbandet godt i første omgang. Men jeg ville måske tage den på badeværelset alene, og ikke i sengen lige ved siden af, hvis jeg virkelig havde et behov for at lave en selvhjælper.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mette
Altså, jeg kalder det "bagliderlighed" (lidt ligesom "bagstiv" efter en druktur) - hvor sexen har været så god/fræk, så man efterfølgende nærmest er ligeså liderlig som man var inden, fordi de der billeder af den der gode/frække sex flasher indvendigt i hovedet hele tiden...

Tag det som et kompliment ;) Og ja, han regnede nok med du sov ... og tænkte at det måske var liiige meget at bede om en omgang mere ... :)

Du er simpelthen så god til at ramme hovedet på sømmet.

Jeg holder med dig her :)

TS: Jeg har oplevet det en enkelt gang, og der fik jeg det godt nok dårligt!

Vi var nyforelskede og som kaniner, men lige den dag knaldede vi ikke. Og han troede jeg sov, og begyndte at hive i banditten. Jeg lå bare helt stille og sagde ingenting. Fuck jeg synes det var mærkeligt, det gjorde mig usikker, jeg fik det så elendigt. Og jeg sagde ingenting. Stupid 22 year old girl:lol:

Hvis det var idag, så tror jeg det var en anden sag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Chiliconkarma

Altså, når man fodrer en seksualitet hver dag, så bliver manden da glubsk?! Hvordan kan det undre?

At manden har overskud med en kæreste der tænder ham som en son of a bitch er da dejligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Okaysågørvidet

Jeg gider altså ikke, hvis jeg sover. Så kan han gå ind i stuen eller køkkenet eller et andet rum, som tænder ham. Hvis jeg ikke sover er det frækt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.