Versailles 167 Skrevet 27.februar 2013 Der ligner hun på Julia Louis Dreyfus. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Victoria-Pedersen 1.047 Skrevet 12.maj 2013 Hold da op et stramt ansigt Silvia har Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
valle-halle 167 Skrevet 3.juni 2013 Er der nogen der ved om man kan se brylluppet på nettet et sted? Det bliver nemlig kun sendt på tv2 (så vidt jeg ved) og det kan jeg ikke se. Kan du ikke se SVT1 eller SVT2 - de sender det vel også? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EternalGlimpse 504 Skrevet 6.juni 2013 Kan du ikke se SVT1 eller SVT2 - de sender det vel også? Da Victoria og Daniel blev gift, sendte en af de to (jeg kan desværre ikke huske hvilken) det også via deres hjemmeside, ligesom DR har den der "se nu"-funktion med programmer, der kører. Måske det er en mulighed? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
juliannika 1 Skrevet 7.juni 2013 Dr.dk sender live fra 15.30 :-) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Alkaia 5.999 Skrevet 7.juni 2013 Dr.dk sender live fra 15.30 :-) Husker jeg rigtigt hvis jeg skriver at det er den 9. juni? Jeg kunne godt finde på at have det kørende i baggrunden. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
panasonicgirl 2 Skrevet 7.juni 2013 Fest i Sverige Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites