Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
STRAT-FENDER

Civ 5

Recommended Posts

Ydun
Du kan hente en demo på steam, hvor du kan spille 100 turns, den burde give et fint indblik i spillet. (den er sikkert også på en masse spilsider)

Hmm okay, det vil jeg lige kigge på. Tak :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nobleman
Hei guys. Jeg skal lige have noget hjælp til noget gris :genert: Altså.. Jeg vil gerne lige prøve Civ 5 inden jeg går ud og bruger penge på det og har så "lånt" det på nettet. Men det dutter ikke. Har fundet en pakke som er pre-installed og pre-cracked. Og jeg skulle bare lige ændre den shortcut, som var og det er fikset. Men når jeg forsøger at starte det op, så lukker det bare ned igen. Der kommer lige sort skærm, 2 "reklamer" for producenterne og så lukker den ned til Windows igen. Hvad sulan mon der er galt?

Og ellers så koster det kun 250 kr hos blockbuster i øjeblikket

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ydun
Og ellers så koster det kun 250 kr hos blockbuster i øjeblikket

250 kroner er for mig mange penge, hvis jeg nu ikke lige bliver fanget af spillet :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Renegademaster

Har hørt at spillet crasher computeren efter et vist antal ture, er der nogen der har oplevet det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rasmus-81
Har hørt at spillet crasher computeren efter et vist antal ture, er der nogen der har oplevet det?

Jeg oplevede et enkelt crash en af de første dage, men spillet blev hurtigt patchet, og siden har jeg ikke oplevet problemer i den retning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dreamer81

Nogen der ved hvordan man laver mods til spillet? Jeg har nemlig et mod i tankerne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hercule_Gump

Stor patch til Civ V er landet. Der er rigtig mange gode forbedringer, så nu ligner spillet det, som folk forventede det ville være ved udgivelsen.

December Patch - Full Change List

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nobleman

Bare ærgeligt at det crasher hos rigtig mange omkring 1880

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hercule_Gump

De har udgivet en hotfix idag der skulle forhindre crashes.

Jeg selv crashede altid på large maps når vi kom hen i nærheden af industrialisering og modern age. Så jeg havde opgivet det.

Efter hotfix prøvede jeg igen, og søreme om ikke det crashede i 2300 B.C.

Jeg har en Q9550 CPU, og et nyt GFX570 kort, så det gider jeg ikke stå model til. Dragon Age crasher også uafbrudt...Herligt!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Barbar Jinx

Spillet er efter en række patches blevet ganske godt. Og så er det sat 75% ned i denne weekend, på Steam. Så hvis du er hurtigt ude, og din computer kan lege med, så kan du få dette glimrende spil til en hundredkroneseddel.

Save 75% on Sid Meier's Civilization

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...