Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Tsambika3

Weekendophold/Gourmetophold

Recommended Posts

Tsambika3

Hej allesammen

Kæresten og jeg planlægger at vi gerne vil på et Gourmetophold engang i nærmeste fremtid. Er der nogen af jer der Kender et lækkert sted hvor man kan komme på et weekendophold hvor der som minimum er inkluderet morgenmad og en 4 el. 5-retters Gourmetmenu om aftenen? Hvis der var adgang til en spa afdeling vil dette helt sikkert være et plus. Geografisk snakker vi om sjælland - gerne et sted hvor det er forholdsvis nemt at komme til fra København når man ikke har bil. Alternativt kunne det også godt være beliggende i Sverige.

På forhånd tak

Tsambika

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gæst

Hvad med et af Comwells hoteller?

Der er også et af dem på sjælland, der er spa-hotel

Jeg har selv været på weekend ophold på Kellers park ved Vejle - et Comwell hotel.

Super lækker spaafdeling, flot hotel med bla. hästens senge, og hvad jeg stærkt går ud fra hører ind under kategorien gourmetmad - jeg går ikke lige så meget op i det med mad :genert:

Dyrt, men rigtig lækkert :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ulla

Hvis I vil have en helt speciel [highlight]romantisk weekendoplevelse[/highlight] i Danmark, hvor I samtidig vil finde en fantastisk atmosfære og en udsøgt service,

skal I rejse til Skrøbelev Gods ved det sydfynske øhav.

I kan også rejse til Frankrig og få et [highlight]romantisk weekendophold[/highlight] på slottet Château Hattonchâtel.

Der er faktisk der, hvor "Stjernernne på Slottet" 2010 blev optaget af TV2 i sommers, og som vil blive vist på tv til oktober/november. Slottet bare oser af romance :-)

God fornøjelse :-)

Hej allesammen

Kæresten og jeg planlægger at vi gerne vil på et Gourmetophold engang i nærmeste fremtid. Er der nogen af jer der Kender et lækkert sted hvor man kan komme på et weekendophold hvor der som minimum er inkluderet morgenmad og en 4 el. 5-retters Gourmetmenu om aftenen? Hvis der var adgang til en spa afdeling vil dette helt sikkert være et plus. Geografisk snakker vi om sjælland - gerne et sted hvor det er forholdsvis nemt at komme til fra København når man ikke har bil. Alternativt kunne det også godt være beliggende i Sverige.

På forhånd tak

Tsambika

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tsambika3
Hvis I vil have en helt speciel [highlight]romantisk weekendoplevelse[/highlight] i Danmark, hvor I samtidig vil finde en fantastisk atmosfære og en udsøgt service,

skal I rejse til Skrøbelev Gods ved det sydfynske øhav.

I kan også rejse til Frankrig og få et [highlight]romantisk weekendophold[/highlight] på slottet Château Hattonchâtel.

Der er faktisk der, hvor "Stjernernne på Slottet" 2010 blev optaget af TV2 i sommers, og som vil blive vist på tv til oktober/november. Slottet bare oser af romance :-)

God fornøjelse :-)

Tak for links, men som skrevet i startindlægget vil vi gerne være på sjælland eller sverige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kanga

Hm, Comwell ville jeg nu ikke kalde gourmet.

Bliv hjemme i København og spis en middag på Kong Hans Kældero stedet.

Kanga

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...