Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

twixdk79

Den Nye Neutrale Billedtråd

Recommended Posts

NYinmyheart
Et par svampemadder til aftensmaden igår - og en BLT med kylling her til aften :savl:

Åh, det ser godt ud! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mayoen

Mmmm, hvor er der flashet meget dejlig mad her i den nye tråd. :savl:

Jeg tænkte på om man måske kunne linke til den gamle tråd i startindlægget, så man kan gå tilbage der og bladre hvis man mangler inspiration?

Synes næsten at det er synd at alle de lækre billeder og opskrifter forsvinder.

Altså personligt, synes jeg den er ret hyggelig at bladre i :blush:, og forhåbentlig får Jubii fikset det med spøgelsessiderne snarest.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
NYinmyheart

dagens menu:

cremet kyllinge-/spinatlasagne fra det seneste Spis Bedre, men få ændringer - super lækker ret! :):savl:

post-101030-13940010462122_thumb.jpg

post-101030-13940010462438_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mariannaa

Dagens ret: svensk pølseret

post-40866-13940010466331_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MM81
dagens menu:

cremet kyllinge-/spinatlasagne fra det seneste Spis Bedre, men få ændringer - super lækker ret! :):savl:

:ivrig: Vil du dele opskriften?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
camilla_k

gnochi med sovs af rester af kylling, bacon, champions, forårsløg arparges og kaffefløde...

[ATTACH]930215[/ATTACH]

post-121791-1394001050341_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
NYinmyheart
:ivrig: Vil du dele opskriften?

som altid når jeg har postet billeder herinde, kan opskrifterne findes på min blog Newyorkerbyheart :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
camilla_k
Det ser lækkert ud. Har så tit haft lyst til at prøve gnocci, men aldrig kastet mig ud i det. Måske jeg skulle gøre det en af dagene :)

dem fra netto syntes jeg ikke var et hit.. så næste gang vi skal have dem laver jeg dem selv... dem fra netto var meget gummiagtige i det..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
camilla_k
Jeg ville også helt klart lave dem selv - det er jo lidt ala pulver kartoffelmos :lol:

det tør siges.. ville bare lige prøve det af inde jeg selv gik i krig med dem.. men skal da helt sikker prøve at lave dem (en dag jeg alligevel ikke har andet for :lol:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pussikat82

Vores aftensmad i aften: ribbenssteg med kartofler, lææækker brun sovs :savl: og surt.

IMG_9751.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...