Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

twixdk79

Den Nye Neutrale Billedtråd

Recommended Posts

kaithia
Hushpuppies, rustik kartoffelmos med swwet potatos og citronmelisse, tequila lime chicken, cheesecake med kastanjecreme, mørk sirup og mynte samt spidskålssalat med rejer og rygeost.

:love: hushpuppies, opskrift tak!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Frandsen
Hushpuppies, rustik kartoffelmos med swwet potatos og citronmelisse, tequila lime chicken, cheesecake med kastanjecreme, mørk sirup og mynte samt spidskålssalat med rejer og rygeost.

Opskrift på spidskålsalat, tak!!!:ivrig:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
skvat_man76

Hvad skal man gøre for at blive inviteret til forkost hos dig! Hold da op det lyder godt, men ser endnu bedre ud.

EDIT: Og den der hushpuppies opskrift, kan man få den? Der er alle mulige mærkelige på nettet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
skvat_man76

Lammeragout

lammeragout.jpg

Og dessert, en plain old fløderand med hjemmelavet karamelsauce / karameliseret mandler og cashewnødder.

karamelmandler.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sølvfisken

Du skulle vel ikke have en blog et eller andet sted? Den mad der... :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
NYinmyheart
Du skulle vel ikke have en blog et eller andet sted? Den mad der... :lun:

Jeg tillader mig at svare, hendes skønne blog ligger her: Piskeriset på eventyr

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
skvat_man76

Uden dette skal ændres til en blog reklame søgle, så synes jeg da også det er på sin plads at hylde NYinmyheart's blog. Du bør smide et shortcut ind i Jubii's blog, lige som piskeriset har gjort.

Newyorkerbyheart.blogspot.com Den er også fantastisk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
NYinmyheart
Uden dette skal ændres til en blog reklame søgle, så synes jeg da også det er på sin plads at hylde NYinmyheart's blog. Du bør smide et shortcut ind i Jubii's blog, lige som piskeriset har gjort.

Newyorkerbyheart.blogspot.com Den er også fantastisk.

tak :blush: "shortcut ind i Jubiiis blog"?? du har helt tabt mig, hvor gør jeg det henne?:blush::blush:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kaithia

Lidt bryllupsmads billeder herfra!

først en bisque med karbbe og torsketerrin:

2DvhbLxnTo0L1iXx0503ks3CwibY010101693kskXLd0ULCIDg.jpg

Vi fik nybagte brød til, med to forskellige slags hjemmerørt smør, en med skvalderkål og en med en røget salt (gætter på Læsesalt)

Bagefter, som forret:

o9pgbLxnTo0L1iXx0503ks3CwibY010101253kskXLd0ULCIDg.jpg

letrøget helleflynder, på bund af rygeostsalat, med agurk, tynde skiver spødt ristet rugbrød og fjordrejer, med vagtelæg og radisser!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Frandsen

Jep, og herinde fandt jeg opskriften, jeg søgte :gogo:

Tak for linket!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites