snudelpuss

Vi, der venter på storken vol. X

Recommended Posts

Karla_Kampvogn

Hmm... Ok, så skal jeg nok gøre det. Det bliver bare først senere, når jeg får tændt min computer... Magter ikke at gøre det med min IPhone nemlig... Og hvis nogen brænder for at starte tråden inden jeg får det gjort, er I naturligvis velkomne til at gøre det :D Men ellers skal jeg nok stå for det...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FrkAskepot
Hmm... Ok, så skal jeg nok gøre det. Det bliver bare først senere, når jeg får tændt min computer... Magter ikke at gøre det med min IPhone nemlig... Og hvis nogen brænder for at starte tråden inden jeg får det gjort, er I naturligvis velkomne til at gøre det :D Men ellers skal jeg nok stå for det...

:banan::banan::banan::banan::banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stumpL

Kan ikke holde mig væk.. Kommer nok indimellem, men er nok ikke så aktiv som jeg har været tidligere.

Skal nok give besked når jeg ved mere d. 15. :)

Ulv: TILLYKKE :banan::kys: glæder mig til at følge dig :) og husk mavebilleder. Må vi så hører hvordan I fik lavet baby (brugte du æl-teste, hvor ofte hyggede I ?)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
AmandaAnaconda

Hold da op der er gang i den herinde! Jeg skal godt nok holde tungen lige i munden for at følge med:)

Spændende....Gof og andre der snart kan teste;) Jeg synes ikke selv der sker så meget spændende her i mellem mens og ægløsning, udover venten og så kan vi selvfølgelig øve os lidt...:genert:

Hej til alle jer storkedamer :)

Jer der oplever ægløsningsslim - hvor længe har I det? Er det flere dage, en hel dag eller blot nogle få timer? Jeg har tjekket i over en uge nu og oplever slet ikke noget slimet overhovedet, selvom jeg går ud fra at min ÆL har været der nu. Da jeg ikke ligefrem tjekker ved hvert toiletbesøg, kom jeg til at tænke på om det måske er fordi nogen kun oplever det ved et enkelt toiletbesøg?

Det er lidt svært at sige helt præcist, men en dag eller to vil jeg sige, for mit vedkommende. Men det er ikke hver gang jeg får det/opdager det!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mussel
hej piger

jeg vil takke for de timer vi har haft sammen men nu er det tid for mig og komme over i en tråd hvor jeg virkelig høre til, i mandags var vi til scaning og så den fineste lille odder, og den har det fineste lille hjerte, er blevet sat lidt tilbage og har nu terim den 22 januar :lun: jeg håber for jer alle det snart lykkes jer og komme vidre :kys:

kan ikke finde ud af og sidde billeder ind :(

Tillykke :banan:

Det var en dejlig nyhed!

--------------------------------------

Jeg hader den her ventetid fra mens til ÆL og så igen fra ÆL til mens/positiv test! :( Jeg duer bare slet ikke til det her projekt baby. Jeg vil bare SÅ gerne og det sker bare ikke rigtigt. Og jeg ved godt jeg ikke burde brokke mig fordi det er jo trods alt kun 3. cyklus vi prøver. Jeg ved ikke hvad jeg ville med det her indlæg - det var bare dagens sure opstød.

Endnu engang tillykke til ulv. :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Estrella-

Hvor har jeg dog lyst til at teste :)

Men skal ihvertfald vente til mandag -hvor jeg vil være 4+0..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FrkAskepot
Tillykke :banan:

Det var en dejlig nyhed!

--------------------------------------

Jeg hader den her ventetid fra mens til ÆL og så igen fra ÆL til mens/positiv test! :( Jeg duer bare slet ikke til det her projekt baby. Jeg vil bare SÅ gerne og det sker bare ikke rigtigt. Og jeg ved godt jeg ikke burde brokke mig fordi det er jo trods alt kun 3. cyklus vi prøver. Jeg ved ikke hvad jeg ville med det her indlæg - det var bare dagens sure opstød.

Endnu engang tillykke til ulv. :lun:

Selv er jeg også kun i gang med 3. cyklus, så føler heller ikke, at jeg kan tillade mig at brokke mig, men hvor vil jeg da bare gerne!! Så kan godt forstå dig :ae:

Og ja, det føles tarveligt at beklage sig allerede, når man trods alt ikke har forsøgt længere, men følelsen af, at man allerede har forsøgt to cyklusser for meget er der altså alligevel :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mussel
Selv er jeg også kun i gang med 3. cyklus, så føler heller ikke, at jeg kan tillade mig at brokke mig, men hvor vil jeg da bare gerne!! Så kan godt forstå dig :ae:

Og ja, det føles tarveligt at beklage sig allerede, når man trods alt ikke har forsøgt længere, men følelsen af, at man allerede har forsøgt to cyklusser for meget er der altså alligevel :genert:

Ja, ikke? :genert:

Jeg håber at der sker noget i den her cyklus, selv om jeg ikke tror på det. Jeg synes ligesom vi har gjort alt hvad vi kunne. Men jeg har besluttet mig for at droppe kaffen - så må vi se om det hjælper noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Karla_Kampvogn

Jeg er lige ved at oprette den nye storketråd, men har lige et spørgsmål.

Er der nogen af jer der ved, hvordan man ændrer navnet på et link?

F.eks. som det er gjort i startindlægget i denne tråd, hvor debattøres navne er skrevet som et link, og hvor henvisning til ÆL-beregnere fx. hedder "Dansk beregner" og "Svensk beregner"

Jeg kan kun finde ud af at kopiere adresselinjen og så indsætte linket, men kan ikke hitte ud af, hvordan man omdøber det i teksten...

Forstår I hvad det er jeg mener? :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Karla_Kampvogn

Never mind! Har styr på det :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.