snudelpuss

Vi, der venter på storken vol. X

Recommended Posts

Schmoe
Hvornår bude man kunne teste positiv?

Man burde kunne teste positiv efter 4+0.. :D Held og lykke! Håber det lykkes!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Schmoe

Hej piger,

Jeg har 2 x 7 strimler graviditetstest til overs, som jeg gerne vil sælge til jer - nogen der gerne vil købe enten 7 eller 14 graviditetstest - 9 kr. pr. stk for 7 stk, dvs. 63 kr. eller 6 kr. pr. stk. for 14 stk = 84 kr. - jeg har selv kun brugt 7 strimler, og det var nok! :D tog test hver eneste dag i 7 dage til at overbevise mig resultatet.

OBS - portofrit, da strimlerne vejer næsten ingenting! :)

PM, hvis der har interesse!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mussel
Det ser ud til at jeg har fået mens idag, dag 34 :8:, har har brunligt blod/udflåd i 13 dage.. :rulle: Har også fået en tid hos gyn, så jeg er rætti glad!!!

Så nu skal der bestilles æl teste :D

Godt at den endelig besluttede sig for at komme når der nu ikke var en baby inde i maven. :)

Og dejligt at der er en anden med på ÆL-test vognen. :klap:

Har du styr på hvornår man skal begynde på at teste for ÆL osv?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stumpL

Pip fra mig (hvis I kan huske mig :genert:)

Jeg har været væk i nogle dage og det har gjort godt, så jeg bliver væk frem til testdag / mens kommer.

Ville bare lige ind og sige "Hej jeg lever endnu".

Velkommen til de nye og tillykke til dem der har fået 2 II (hvis der er nogle der har det ???)

Jeg har bestilt æl-teste :genert: for NU vil vi altså have den baby (manden ved ikke at jeg tester for æl). Vi så "mission baby" sammen igår og det var rigtig dejligt at han gad se det sammen med mig (faktisk ham der sagde vi skulle huske at se det :lun:)

Jeg smutter igen.

Pas godt på jer selv :wave:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Pip fra mig (hvis I kan huske mig :genert:)

Jeg har været væk i nogle dage og det har gjort godt, så jeg bliver væk frem til testdag / mens kommer.

Ville bare lige ind og sige "Hej jeg lever endnu".

Velkommen til de nye og tillykke til dem der har fået 2 II (hvis der er nogle der har det ???)

Jeg har bestilt æl-teste :genert: for NU vil vi altså have den baby (manden ved ikke at jeg tester for æl). Vi så "mission baby" sammen igår og det var rigtig dejligt at han gad se det sammen med mig (faktisk ham der sagde vi skulle huske at se det :lun:)

Jeg smutter igen.

Pas godt på jer selv :wave:

Dejligt at høre fra dig søde :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Raindrops
Godt at den endelig besluttede sig for at komme når der nu ikke var en baby inde i maven. :)

Og dejligt at der er en anden med på ÆL-test vognen. :klap:

Har du styr på hvornår man skal begynde på at teste for ÆL osv?

Har ingen anelse, men tror at jeg tester fra dag 10 og frem. Har en fornemmelse at det ligger sent, i hvertfald hvis man ser på den cyklus med Vigga havde jeg æl på 17 dagen..

Og jeg indvier ikke hr kæreste i det :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stumpL

Glemte da lige at fortælle at manden har fået nyt arbejde siden sidst, hos Munck (asfalt fabrik) og håber at han kommer til at tjene lidt mere end blot dagpenge (eller det der svarer til dagpenge).

Hvis han kommer til at tjene det vi har regnet os frem til, er der stor sandsynlighed for at han får ret i at vi skal have Leandersengen :love: (krydser finger for at mandens udregning er rigtig).

Ellers er der ikke sket så meget nyt. Vi har gang i personsleproces på arbejdet i forbindelse med oprettelse af en mini-fælles akut modtagelse (indtil den nye fælles akut modtagelse er bygget til sygehuset sammen med forældre-huset (føde afd., barsel, gyn. osv.), så det bliver spændende om jeg får lov at følge med afdelingen eller skal på en ny afdeling. Jeg får svaret her d. 15. juni.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Karla_Kampvogn

Hej til alle jer storkedamer :)

Har ikke deltaget så meget på det sidste, da jeg ikke har noget spændende at berette om. Den ene dag tager bare den anden, mår man er midt i sin cyklus, synes jeg. Jeg håber I nyder det gode vejr og har godt gang i at lave befrugtninger :D

Jer der oplever ægløsningsslim - hvor længe har I det? Er det flere dage, en hel dag eller blot nogle få timer? Jeg har tjekket i over en uge nu og oplever slet ikke noget slimet overhovedet, selvom jeg går ud fra at min ÆL har været der nu. Da jeg ikke ligefrem tjekker ved hvert toiletbesøg, kom jeg til at tænke på om det måske er fordi nogen kun oplever det ved et enkelt toiletbesøg?

Nå, men udover ovenstående har jeg ikke det vilde at skrive om, udover at jeg fik akut kvalme for et par timer siden, som endnu ikke er gået væk :gruble:

Men jeg tænker at graviditetskvalme først kommer efter et vis antal uger og ikke i forbindelse med en evt. befrugtning, vel?

Så går ud fra at det er en blanding af varmen, samt lidt for meget kaffe måske:blush:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mussel
Har ingen anelse, men tror at jeg tester fra dag 10 og frem. Har en fornemmelse at det ligger sent, i hvertfald hvis man ser på den cyklus med Vigga havde jeg æl på 17 dagen..

Og jeg indvier ikke hr kæreste i det :genert:

Jeg tror også jeg tester fra dag 10 og frem. Jeg havde jo en cyklus på 26 dage den her gang og i forhold til det skema, som følger med ÆL-testene så skulle jeg starte med at teste cyklusdag 10.

Men jeg har kun købt 7 ÆL-test - det kan jeg godt se måske ikke er nok. :blush: Men så må jeg prøve fra dag 10 til dag 14 og så har jeg lige 3 dage til at bestille lidt flere, hvis ÆL ikke er kommet.

Og jeg har heller ikke fortalt hr. kæreste om det. :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sorte.ulv

hej piger

jeg vil takke for de timer vi har haft sammen men nu er det tid for mig og komme over i en tråd hvor jeg virkelig høre til, i mandags var vi til scaning og så den fineste lille odder, og den har det fineste lille hjerte, er blevet sat lidt tilbage og har nu terim den 22 januar :lun: jeg håber for jer alle det snart lykkes jer og komme vidre :kys:

kan ikke finde ud af og sidde billeder ind :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.