snudelpuss

Vi, der venter på storken vol. X

Recommended Posts

Roeverdatter

Det er bare ligesom om at den kun kommer oppe ved titlen i avanceret?! Hm, det er jeg vidst ikke så skarp til... Det kommer nok

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Roeverdatter

Haha... Det var instillingerne den var gal med... :banan: Så har jeg lært det med... :afro:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MonaLisa

Sikke en fin fin fin ny tråd :)

Min mens er lige stoppet - jeg satser på at lave en baby om ca. 9-10 dage :D:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Primeval
I dag har jeg haft en fin babysnak med en nær veninde. Hun overvejer dog at gå på storkeklinikken, da hun er 32 og endnu ikke har fundet den rigtige mand. Hun bliver en super god mor, så det støtter jeg helhjertet og glæder mig til at være tante for hendes barn :lun:

Det er altid rart, at der er andre at snakke baby med.

Jeg ved, at det vil blive svært for hende at være alene om det, så jeg vil være der rigtig meget og hjælpe til.

Er dog glad for, at vi er to om vores "projekt" - ved ikke, om jeg ville kunne klare det alene.

Hvordan tænker I andre - ville I vælge at få barn alene, hvis I var single, i 30erne, uden udsigt til en partner?

Mja måske - hvis jeg var sidst i 30erne ville jeg nok, men jeg synes 32 er tidligt er tidligt at få barn med sig selv. Men igen, hvis man synes det er sent at få barn som 38årig, så skal man selvfølgelig få barnet når man er 32.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Primeval

Jeg skulle i øvrigt have ladet de sidste glas rødvin stå i går - Tømmermænd er ikke ligefrem det jeg havde regnet med at bruge dagen på :bored:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fru-skruk

Tillykke med jeres nye storketråd! Krydser fingre for en masse II i den nærmeste fremstid :kys:!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LillyMaid
Mja måske - hvis jeg var sidst i 30erne ville jeg nok, men jeg synes 32 er tidligt er tidligt at få barn med sig selv. Men igen, hvis man synes det er sent at få barn som 38årig, så skal man selvfølgelig få barnet når man er 32.

Jeg tror også, at hun venter til næste år, når hun er 33. Men hun sagde, at lige nu er det vigtigere for hende at få et barn end det er at få en kæreste. Og så er det jo bare at gå i gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LillyMaid
Jeg skulle i øvrigt have ladet de sidste glas rødvin stå i går - Tømmermænd er ikke ligefrem det jeg havde regnet med at bruge dagen på :bored:

:ae:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Twin1980
Du trykker på "avanceret", når du skal lave et indlæg. Så dukker alle smileyerne op, og så skal du bare trykke på dem, du vil bruge :)

Nej da, du skal bare klikke nede i venstre side på den der hedder smilies og slå den til. Så er boksen med smilies der i højre side hver gang, når du skriver indlæg. Du kan også, når du er inde for at skrive et indlæg fjerne fluebenet ved slå smilies fra i den boks, der hedder blandede muligheder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Twin1980

Hov - så ikke du havde fået svar på det med smilies indstillingen:blushing:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.