snudelpuss

Vi, der venter på storken vol. X

Recommended Posts

LillyMaid
Det kender jeg alt til. Omkring Isabellas 2 års fødselsdag begyndte et par stykker på arbejdet at spørge til om, hun ikke snart skal være storesøster. Nu hvor vi har tre gravide i min afdeling, der har termin inden for 5 uger, er fokuset på mig blevet stort. Mange har spurgt og hentydet til om det er mig, der bliver den næste. Hvad skal man sige? Jeg har jo lyst til at sige, ja det håber jeg:)!!! Der er en fjerde i min afdeling, som jeg tror også er eller snart skal i gang med nr. 2. Jeg håber, jeg når at blive nr. 4 og ikke nr. 5. Vores leder bliver da helt paf og nok også lidt træt af 5 gravide mere eller mindre på en gang.

Jeg har en lidt underlig fornemmelse i min mave i dag og har stadig en smule brun/rødlig udflåd ind i mellem. Straks tror og håber jeg på, det er et godt tegn *krydser fingre*. Jeg har allerede regnet mig frem til og besluttet mig for, jeg vil teste 14. sept. (dag 41), hvis jeg ikke har fået min mens inden. Så ved jeg om, den skal stå på kolde øl og gode rødvine, når vi rejser til Mallorca 17. sept. Rejsen blev bestilt i går og jeg glæder mig rigtig meget:banan:

Twin1980

Håber der er gevinst :kys: Jeg har det på samme måde som dig, jeg skal nemlig til Rhodos i 14 dage til september, og det ville være rart at vide inden da, om jeg skal undgå alkohol.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
wonderlust

Sikke en fin ny tråd:banan: Håber snart der kommer en masse positive test:lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sorenspige
I dag har jeg haft en fin babysnak med en nær veninde. Hun overvejer dog at gå på storkeklinikken, da hun er 32 og endnu ikke har fundet den rigtige mand. Hun bliver en super god mor, så det støtter jeg helhjertet og glæder mig til at være tante for hendes barn :lun:

Det er altid rart, at der er andre at snakke baby med.

Jeg ved, at det vil blive svært for hende at være alene om det, så jeg vil være der rigtig meget og hjælpe til.

Er dog glad for, at vi er to om vores "projekt" - ved ikke, om jeg ville kunne klare det alene.

Hvordan tænker I andre - ville I vælge at få barn alene, hvis I var single, i 30erne, uden udsigt til en partner?

Jeg ville ikke gøre det som 32 årig, men hvis jeg var 35 ville jeg, for så ville der alligevel være nogle år til 40, som nok er omkring min grænse for første barn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sorenspige
Om denne tråd: Jeg vil forsøge at holde det første indlæg opdateret med tråd-deltagere og smide folk på listen over dem-der-er-gået-videre-til-terminstrådene, når de glædelige to streger viser sig.

Er der nogen, som står på listen i det første indlæg i tråden, som vil slettes, så smid mig en PB - det samme gælder selvfølgelig for nye deltagere i tråden, som jeg evt. skulle komme til at overse.

Og så drysser jeg lige en håndfuld god karma og et læs håb om mange runde maver ud over denne tråd. Let's go!

Sikke en fin ny tråd :klap:.

Vil du rette både kæresten og mig til 28 år? Vi har begge haft fødselsdag i sommerferien.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Roeverdatter

Jamen så vil jeg gerne være med i den nye storketråd... :-)

Jeg har længe siddet på sidelinjen og læst med, men nu er det vidst på tide jeg kommer ind i kampen...

Jeg fik fjernet min kobberspiral for omtrendt et halvt år siden da den gav en del gener... Nu er min cyklus i midlertidig blevet normal igen og vi er for alvor gået ind i kampen.

Så indtil videre regner jeg med at få ægløsning omkring d. 1 september, og da min cyklus er på 34-35 dage regner jeg ikke med at teste før omkring d. 16 september, hvis ikke mens er kommet altså... :-/

Men jeg krydser virkelig fingre, for det ville være intet mindre en perfekt, hvis det skete i denne måned! Ej det må man selvfølgelig ikke sige, det er jo altid perfekt, og bare det lykkes er jeg mere end glad :-)

Så nu skal der gi's gas i sengen!!! ;-)

Flere og flere venner og bekendte får børn nu, så der ligger jo også et vis pres ;-)

Nå, men here goes... holder mig stadig en smule anonym, for ingen ved vi er igang med projekt baby, så hvis nogen skulle kende mig, må de gerne holde tæt...

Alder: 24

Mandens alder: 28

Forholdets længde: 4 år

Børn: 0

Job: Studerende

Kærestens job: i job

Bor: Falster

Startet: Juli 2010

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LillyMaid
Jamen så vil jeg gerne være med i den nye storketråd... :-)

Jeg har længe siddet på sidelinjen og læst med, men nu er det vidst på tide jeg kommer ind i kampen...

Jeg fik fjernet min kobberspiral for omtrendt et halvt år siden da den gav en del gener... Nu er min cyklus i midlertidig blevet normal igen og vi er for alvor gået ind i kampen.

Så indtil videre regner jeg med at få ægløsning omkring d. 1 september, og da min cyklus er på 34-35 dage regner jeg ikke med at teste før omkring d. 16 september, hvis ikke mens er kommet altså... :-/

Men jeg krydser virkelig fingre, for det ville være intet mindre en perfekt, hvis det skete i denne måned! Ej det må man selvfølgelig ikke sige, det er jo altid perfekt, og bare det lykkes er jeg mere end glad :-)

Så nu skal der gi's gas i sengen!!! ;-)

Flere og flere venner og bekendte får børn nu, så der ligger jo også et vis pres ;-)

Nå, men here goes... holder mig stadig en smule anonym, for ingen ved vi er igang med projekt baby, så hvis nogen skulle kende mig, må de gerne holde tæt...

Alder: 24

Mandens alder: 28

Forholdets længde: 4 år

Børn: 0

Job: Studerende

Kærestens job: i job

Bor: Falster

Startet: Juli 2010

Velkommen til :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Roeverdatter
I dag har jeg haft en fin babysnak med en nær veninde. Hun overvejer dog at gå på storkeklinikken, da hun er 32 og endnu ikke har fundet den rigtige mand. Hun bliver en super god mor, så det støtter jeg helhjertet og glæder mig til at være tante for hendes barn :lun:

Det er altid rart, at der er andre at snakke baby med.

Jeg ved, at det vil blive svært for hende at være alene om det, så jeg vil være der rigtig meget og hjælpe til.

Er dog glad for, at vi er to om vores "projekt" - ved ikke, om jeg ville kunne klare det alene.

Hvordan tænker I andre - ville I vælge at få barn alene, hvis I var single, i 30erne, uden udsigt til en partner?

Jeg havde helt sikkert gjort som din veninde, men også fordi det betyder meget for mig ikke at blive for gammel ved første barn... Jeg har et familiemedlem som også har gjort som din veninde, og hun er mere end lykkelig for sin beslutning... Det er klart at det er svært at være enemor, men hellere mor end ingens mor...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Roeverdatter
Velkommen til :)

Taaaark!!! Håber i kan holde mine spørgsmål ud...

Da jeg er lidt ny med det her skriveri tænkte jeg at nogen måske kunne fortælle mig hvordan man laver alle de der smilyer og dansende bananer?! Det er jo fantastisk hvis jeg kunne lære det...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LillyMaid
Jeg havde helt sikkert gjort som din veninde, men også fordi det betyder meget for mig ikke at blive for gammel ved første barn... Jeg har et familiemedlem som også har gjort som din veninde, og hun er mere end lykkelig for sin beslutning... Det er klart at det er svært at være enemor, men hellere mor end ingens mor...

Jeg tror også, det er sådan hun tænker. Hun har været skruk i over ti år, og endnu har hun ikke haft en seriøs kæreste. Nu har hun den holdning, at hun vil lave sin egen familie, og så må en evt. kæreste støde til senere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LillyMaid
Taaaark!!! Håber i kan holde mine spørgsmål ud...

Da jeg er lidt ny med det her skriveri tænkte jeg at nogen måske kunne fortælle mig hvordan man laver alle de der smilyer og dansende bananer?! Det er jo fantastisk hvis jeg kunne lære det...

Du trykker på "avanceret", når du skal lave et indlæg. Så dukker alle smileyerne op, og så skal du bare trykke på dem, du vil bruge :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.