snudelpuss

Vi, der venter på storken vol. X

Recommended Posts

Bebselicious
Cool - du er med på listen nu under juli. Og jeg har bestået den lille kode-og-linkning prøve :D

Tak skal du have:)

Og tillykke:-D

Velkommen til - håber du får et kort og godt ophold i tråden:)

Snudelpuss - fedt du har oprettet en ny tråd, håber det bliver en tråd fyldt med dobbeltstreger:lun:

Tak for det, glæder mig til at lære folk lidt bedre at kende herinde:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
frklotus

tillykke med den nye tråd, må der være et rigtig godt og effektivt flow af damer der bliver sendt hurtigt videre til terminstrådene!

*tussen - der spreder strokerstøv på alle

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snudelpuss

Ja jeg ville personligt ikke ha noget imod at være en af de første til at sætte 2 streger... Synes det er en sær ventetid. Fol omkring mig og min kæreste går og føder børn i øjeblikket, og nu havde vi jo lige indstillet os på, at det var vores tur osse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bebselicious
Ja jeg ville personligt ikke ha noget imod at være en af de første til at sætte 2 streger... Synes det er en sær ventetid. Fol omkring mig og min kæreste går og føder børn i øjeblikket, og nu havde vi jo lige indstillet os på, at det var vores tur osse.

Det samme oplever jeg, der dukker nye babyer op i omgangskredsen hver måned.

Og nu hvor vi selv er i gang, så giver det et sug i maven, hver gang folk spørger det klassiske "er det ikke også snart jeres tur?"-spørgsmål og jeg må bide tænderne sammen og sige, at det kommer, når det kommer og at vi i øvrigt ikke har travlt:lol:

Og det har vi som sådan heller ikke, men jeg glæder mig bare som en sindssyg:blush:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snudelpuss

Altså jeg er jo halvgammel i denne sammenhæng, så folk i min omgangskreds er mindst på barn nummer 2 nu - dem der venter nummer 1 er noget yngre end mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tanker_Alia

Også lige et tillykke med den nye tråd. Dejligt der var en der ville føre videre. :gogo: Der SKAL da nemlig være en storketråd herinde :lun:

Masser af baby-støv fra mig til jer (ikke at jeg har noget at dele ud af :rulle: )

:kys: Fra Tanker

Edit: har lige smidt en fin bedømmese af tråden :rocker:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Twin1980
Og nu hvor vi selv er i gang, så giver det et sug i maven, hver gang folk spørger det klassiske "er det ikke også snart jeres tur?"-spørgsmål og jeg må bide tænderne sammen og sige, at det kommer, når det kommer og at vi i øvrigt ikke har travlt:lol:

:

Det kender jeg alt til. Omkring Isabellas 2 års fødselsdag begyndte et par stykker på arbejdet at spørge til om, hun ikke snart skal være storesøster. Nu hvor vi har tre gravide i min afdeling, der har termin inden for 5 uger, er fokuset på mig blevet stort. Mange har spurgt og hentydet til om det er mig, der bliver den næste. Hvad skal man sige? Jeg har jo lyst til at sige, ja det håber jeg:)!!! Der er en fjerde i min afdeling, som jeg tror også er eller snart skal i gang med nr. 2. Jeg håber, jeg når at blive nr. 4 og ikke nr. 5. Vores leder bliver da helt paf og nok også lidt træt af 5 gravide mere eller mindre på en gang.

Jeg har en lidt underlig fornemmelse i min mave i dag og har stadig en smule brun/rødlig udflåd ind i mellem. Straks tror og håber jeg på, det er et godt tegn *krydser fingre*. Jeg har allerede regnet mig frem til og besluttet mig for, jeg vil teste 14. sept. (dag 41), hvis jeg ikke har fået min mens inden. Så ved jeg om, den skal stå på kolde øl og gode rødvine, når vi rejser til Mallorca 17. sept. Rejsen blev bestilt i går og jeg glæder mig rigtig meget:banan:

Twin1980

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tinapina
Det kender jeg alt til. Omkring Isabellas 2 års fødselsdag begyndte et par stykker på arbejdet at spørge til om, hun ikke snart skal være storesøster. Nu hvor vi har tre gravide i min afdeling, der har termin inden for 5 uger, er fokuset på mig blevet stort. Mange har spurgt og hentydet til om det er mig, der bliver den næste. Hvad skal man sige? Jeg har jo lyst til at sige, ja det håber jeg:)!!! Der er en fjerde i min afdeling, som jeg tror også er eller snart skal i gang med nr. 2. Jeg håber, jeg når at blive nr. 4 og ikke nr. 5. Vores leder bliver da helt paf og nok også lidt træt af 5 gravide mere eller mindre på en gang.

Jeg har en lidt underlig fornemmelse i min mave i dag og har stadig en smule brun/rødlig udflåd ind i mellem. Straks tror og håber jeg på, det er et godt tegn *krydser fingre*. Jeg har allerede regnet mig frem til og besluttet mig for, jeg vil teste 14. sept. (dag 41), hvis jeg ikke har fået min mens inden. Så ved jeg om, den skal stå på kolde øl og gode rødvine, når vi rejser til Mallorca 17. sept. Rejsen blev bestilt i går og jeg glæder mig rigtig meget:banan:

Twin1980

IH hvor spændende, jeg håber for dig at du bliver nummer 4 :D

Jeg har lige spist en kæmpe græsk burger fra grillen. Phu hvor smagte den dårlig, eller det gør den i hvert fald nu. Der var SÅ meget hvidløg i at jeg kan lugte mig selv:tie:

Jeg har stadigvæk rigtig rigtig mens ondt, så tror jeg snupper et par pamoler og ibumetiner og fiser under dynen med nogle stearinlys og en god film:lun:

håber i andre har en god weekend

min næste testdag er den 22.september, og så skal der edermame gerne være en baby i fælden:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bebselicious

Twin1980

Krydser fingre for at din cyklus udebliver:danse:

Jeg har ikke planlagt testdag osv, tror bare, jeg vil forsøge at tage det, som det kommer-agtigt.

Har dog været inde og udregne ÆL sidste weekend, på en eller anden side - såvidt jeg kunne forstå skulle det være i den uge, der lige er passeret, så der har været godt gang i den herhjemme:-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LillyMaid

I dag har jeg haft en fin babysnak med en nær veninde. Hun overvejer dog at gå på storkeklinikken, da hun er 32 og endnu ikke har fundet den rigtige mand. Hun bliver en super god mor, så det støtter jeg helhjertet og glæder mig til at være tante for hendes barn :lun:

Det er altid rart, at der er andre at snakke baby med.

Jeg ved, at det vil blive svært for hende at være alene om det, så jeg vil være der rigtig meget og hjælpe til.

Er dog glad for, at vi er to om vores "projekt" - ved ikke, om jeg ville kunne klare det alene.

Hvordan tænker I andre - ville I vælge at få barn alene, hvis I var single, i 30erne, uden udsigt til en partner?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.