Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
squeeky

Vagtlæge eller skadestue?

Recommended Posts

squeeky

Jeg har fundet en praktisk bivirkning ved feberturene, som jeg får - jeg tror det er pga nyrestenen eller infektionen i underlivet: jeg kan gå i al mit sommertøj :D

I dag havde jeg ballerinaer på uden strømper, opsmøgede jeans og en t-shirt med korte ærmer :D - lææækkert

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
squeeky

Åh, hvor er det latterligt

Nu har jeg ikke nyresten! - min egen læge har fået beskrivelse af scanningen, og der står der at jeg ikke har nyresten og ham som lavede scanningen 'må' slet ikke udtale sig, da han ikke er uddannet til det - nu7 har jeg bedt min egen læge om selv at se scannningen, så jeg kan være sikker - jeg nægter simpelthen at acceptere alle de forskellige meninger

MEM i går fik jeg en cryobehandling i livmoderhalsen, så jeg kan få den betændelsestilstand væk.. det gik helt fint, jeg har dog mens smerter, men det er da til at leve med

Hvis den ikke hjælper, så skal jeg have keglesnit

Lægen på sygehuset mener, at jeg ikke har celleforandringer - prøven sagde svære celleforandringer, men det mener han er et falsk resultat, da de ofte ser det ifm celleskrab og betændelsestilstanden..det kan jeg ikke helt forstå, men jeg skal have taget nyt celleskrab om et par måneder, der vil man jo kunne se om der stadig er celleforandringer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
123456789lulu

Hej squeeky.

nu har jeg de sidste måneder fulgt med i din historie her, og det er godt nok utroligt så meget du har måtte gå igennem :(

og nu har de fundet ud af at det alligevel ikke er nyresten?

Hvad egentligt med dit arbejde? Startede du ikke på et tidspunkt et par timer om dagen? Synes jeg kan udlede at du er stoppet igen, håber da virkelig din arbejdsgiver kan sætte sig ind i din situation :)

Og så vil jeg blande mig i noget, som jeg nok ikke kan tillade mig, men ganske simpelt ikke kan lade vær med;

Hvor er det en skam at store dele ad "debatten" netop er blevet en debat/skænderi, og ikke en side hvor squeeky kan få lov til at komme ud med de følelser og tanker, som hun har lyst til, uden at det skal betvivles.

jeg synes hun har været rigtig god til at sætte sine smerter i perspektiv, og skrive at det jo nok skal gå over... så langt tror jeg godt nok ikke at jeg ville kunne tænke. thumps up for positiv tænkning!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mariannaa

Lægen på sygehuset mener, at jeg ikke har celleforandringer - prøven sagde svære celleforandringer, men det mener han er et falsk resultat, da de ofte ser det ifm celleskrab og betændelsestilstanden..det kan jeg ikke helt forstå, men jeg skal have taget nyt celleskrab om et par måneder, der vil man jo kunne se om der stadig er celleforandringer

Det har jeg også prøvet - Der var ingenting da det blev undersøgt nærmere, dengang fik jeg at vide, at det ikke sker så sjældent, at der kommer et fejlresultat

- så hvit jeg husker, så er det noget med at "urenheder" (andre matrialer fra kroppen) kommer med i prøven- aj kan hvis ikke lige forklare det helt, men det jeg vil frem til er at det sker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
squeeky
Hej squeeky.

nu har jeg de sidste måneder fulgt med i din historie her, og det er godt nok utroligt så meget du har måtte gå igennem :(

og nu har de fundet ud af at det alligevel ikke er nyresten?

Hvad egentligt med dit arbejde? Startede du ikke på et tidspunkt et par timer om dagen? Synes jeg kan udlede at du er stoppet igen, håber da virkelig din arbejdsgiver kan sætte sig ind i din situation :)

Og så vil jeg blande mig i noget, som jeg nok ikke kan tillade mig, men ganske simpelt ikke kan lade vær med;

Hvor er det en skam at store dele ad "debatten" netop er blevet en debat/skænderi, og ikke en side hvor squeeky kan få lov til at komme ud med de følelser og tanker, som hun har lyst til, uden at det skal betvivles.

jeg synes hun har været rigtig god til at sætte sine smerter i perspektiv, og skrive at det jo nok skal gå over... så langt tror jeg godt nok ikke at jeg ville kunne tænke. thumps up for positiv tænkning!

Jeg startede fuldt igen forrige mandag, inden da var jeg på 14 dages delvis sygemelding - altså 27 timer om ugen, men nu er jeg helt fuldt raskmeldt - YAY!

Heldigvis var jobbet ret forstående, da vi havde 'stor'møde med min fagforening og personalekonsulenten, og jeg er SÅ glad for at være tilbage

Det må have været nyrebækkenbetændelse, siden medicinen mod den virkede så fantastisk godt, den har så bare været der i mange, mage uger inden jeg fik medicin for det - det forklarer smerterne

Jeg har ingen anelse om jeg har nyresten eller ej, jeg vil helst at der ikke er en, men jeg vil ikke spises af med en melding om at der ER nyresten for at så få at vide at der IKKE er en.. jeg skal have styr på tingene nu

og tak :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
squeeky
Det har jeg også prøvet - Der var ingenting da det blev undersøgt nærmere, dengang fik jeg at vide, at det ikke sker så sjældent, at der kommer et fejlresultat

- så hvit jeg husker, så er det noget med at "urenheder" (andre matrialer fra kroppen) kommer med i prøven- aj kan hvis ikke lige forklare det helt, men det jeg vil frem til er at det sker.

.. jeg ved det ikke, jeg vil bare gerne have helt, helt klar besked efter det her forløb

Jeg får taget et nyt celleskrab om et par måneder, der må jeg se på det :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mariannaa
.. jeg ved det ikke, jeg vil bare gerne have helt, helt klar besked efter det her forløb

Jeg får taget et nyt celleskrab om et par måneder, der må jeg se på det :)

Det kan jeg godt forstå :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sunrising

Ved det er en gammel tråd, men hvordan går det egentlig? :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
squeeky

Det går GODT!

Jeg venter stadig på resultatet af den sidste celleskrab, som jeg fik 2 mdr efter cryobehandlingen..jeg regner med at få resultater i denne uge

Jeg ved ikke hvilke symptomer hørte til hvilken sygdom, for lægen sagde at selve betændelsen ikke burde give så mange smerter, men at det derimod var nyrebækkenbetændelsen.. Jeg har stadig små jag i den ene side, som jeg også var angrebet i dengang, men jeg tror ikke, at det har noget med det at gøre

Så alt i alt - godt

Tak fordi du spurgte :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sunrising

Hvor er det dejligt at høre!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...