Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Jimmbo

Rasmus Klump pige?

Recommended Posts

Jimmbo

Jeg så lige i tv, at der var lavet en Rasmus Klump cd. Da jeg så så coveret undrede jeg mig meget over at der var en Rasmus Klump pige, og det synes jeg da ikke jeg kan huske fra min barndom.

Er der en Mor, eller bare en kyndig, der kan forklare mig hvem det er?

Ja ja, underligt spørgsmål af en mand på 25, en tirsdag aften uden alkohol.

rasmus-klump-kom-og-dans_119581.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
JydenFraHerlev

Du er jo syg! Skrup ind og se fodbold!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mikkel.th

Hende har jeg aldrig set før.

Men ok jeg har altid troet at Rasmus klump var bøsse, men det er han da nok ikke alligevel!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mohinga

Nej, der var ingen Rasmus Klump-pige i de gode gamle dage, men det synes man åbenbart var nødvendigt nu, hvor Rasmus har fået sit eget månedsblad..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jimmbo
Nej, der var ingen Rasmus Klump-pige i de gode gamle dage, men det synes man åbenbart var nødvendigt nu, hvor Rasmus har fået sit eget månedsblad..

Så hun er med fast, i de nye blade?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Maybe_I_should_ask_Doctor_Phil

Hvor er du sød :D:lol:

Jeg tror også hun er ny. Den eneste kvindelige klump jeg husker, er Rasmus' mor, der altid lavede pandekager :blush:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Er Rasmus Klump BØSSE!? :8:

Det var noget af en information at vågne op til :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Blaesbjerg

google er din ven:-D

Lige bortset fra bamsepigen Mille, som han i det ny blad har gjort til hattemagerske: »Carla Hansen var uddannet modist – altså hattesyerske – så dét er en lille hilsen til hende«.

fundet her: 60-årig bamse gør comeback - Politiken.dk

Men giver de andre ret, du burde have set fodbold i stedet:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Maybe_I_should_ask_Doctor_Phil
Er Rasmus Klump BØSSE!? :8:

Det var noget af en information at vågne op til :lol:

Den sammenrullede pandekage, der ofte ses i hans mund, burde have givet os et hint :cool:

post-136182-13940007825204_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
madsted

Der var også lige Ursula, som Rasmus lover at gifte sig med - en sød lille bamse prinsesse:

Rasmus Klump møder Ursula

Album nummer: 2.

Udgivet i 1953.

Udgivet som 2. historie.

Hele første del af albummet foregår til søs for at Klump & Co kan få prøvet Mary af. Det får de også - i både storm og tyfon. Mary løber tør for benzin men sejler videre på en flaske rensebenzin som Klump får af et par pindsvin der sejler forbi. De snakker lidt med Hval som de først lander på i den tro det er en ø, og ender til sidst hos Kong Ursus hvor Klump lover at komme igen når han bliver stor - og gifte sig med Prinsesse Ursula. Ursus sørger også for benzin til deres skib, da han har læst i avisen, at Klump manglede.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites