Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
RedRose

Uuuuuuuuuuui

Recommended Posts

RedRose

Hvor mærkeligt - har lige siddet og sagt at jeg vil også have en kæreste i en anden tråd (den hvor man fortæller om det sødeste ens kæreste har sagt), så kigger jeg på min mobil og vupti sms fra en måske potentiel kæreste jeg har kendt længe, men som jeg er kommet til at se på med andre øjne...

Han besøger mig i aften :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sindel82

Good Luck.... <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
RedRose
Good Luck.... <3
Tak for det...Uha, er helt nervøs - det er læææææææææænge siden jeg har dated...:genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hop-sa-sa

Fedt, held og lykke :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
RedRose

Update følger - hvis der bliver noget at skrive om...

Puha, hvor er jeg dog bare nervøs...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sindel82
Update følger - hvis der bliver noget at skrive om...

Puha, hvor er jeg dog bare nervøs...

Det skal nok gå, det er rigtig film vejr hvor man kan sidde og holde om hinanden... Det er det ihvertfald i århus :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
RedRose
Det skal nok gå, det er rigtig film vejr hvor man kan sidde og holde om hinanden... Det er det ihvertfald i århus :)

Også her...

Uha, holde om... I feel a panic attack coming up...Nej, det er gas...Men jeg har ikke dated i umindelige tider og han er SÅ sød og dejlig og - ville nogle sige - way out of my league...

Hold kæft - jeg troede man var ud over alt det her når man var over 25...:rødme:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
RedRose
Også her...

Uha, holde om... I feel a panic attack coming up...Nej, det er gas...Men jeg har ikke dated i umindelige tider og han er SÅ sød og dejlig og - ville nogle sige - way out of my league...

Hold kæft - jeg troede man var ud over alt det her når man var over 25...:rødme:

SMS

"Rose - giver du også aftensmad, så kan jeg være hos dig kl. 17.00?"

Ja da - kan du lide pasta og ketchup? :genert: Så nu skal jeg også finde på aftensmad...Gosh... Ristet ged?

Ideer people! :-)

*griner lidt af mig selv*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
STRAT-FENDER

Jeg synes, du skal servere ristet ged.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
weeena

ååårh jeg ÆÆÆÆLSKER de her tråde. Det skal nok gå godt, jeg krydser fingre :D yaaay.

Lav noget enkelt, så det ikke så stift :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...