Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Mulano

Acekard og R4I kort

Recommended Posts

Mulano

Ja så er jeg her igen :)

Jeg har lige fået et acekard hvorpå jeg har lagt softwaren ind fra producentens hjemmeside. Men når jeg sætter kortet ind i Nintendoen kan den godt finde kortet men når jeg trykker på det kommer den med en fejlmeddelelse ? Er der nogen der ved hvad jeg gør forkert ?

Herudover har jeg købt et R4I - SDHC - Upgrade kort. Her ligger softwaren på men når jeg prøver at kopiere spil over på kortet siger den at spillet er beskadiget og derfor ikke kan kopieres ind på kortet ??? Spillene er ikke beskadiget da de virker fint ved at blive kopieret ind på andre kort.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig :)

På forhånd tak

Mulano :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Galm
Ja så er jeg her igen :)

Jeg har lige fået et acekard hvorpå jeg har lagt softwaren ind fra producentens hjemmeside. Men når jeg sætter kortet ind i Nintendoen kan den godt finde kortet men når jeg trykker på det kommer den med en fejlmeddelelse ? Er der nogen der ved hvad jeg gør forkert ?

Herudover har jeg købt et R4I - SDHC - Upgrade kort. Her ligger softwaren på men når jeg prøver at kopiere spil over på kortet siger den at spillet er beskadiget og derfor ikke kan kopieres ind på kortet ??? Spillene er ikke beskadiget da de virker fint ved at blive kopieret ind på andre kort.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig :)

På forhånd tak

Mulano :gogo:

Først vil jeg kopiere firmwaren fra R4 kortet over på min pc - derefter formattere kortet med panasonic sd-formatter og så lægge firmwaren over på kortet igen. Så håber jeg den vil acceptere spillene. Ellers er der vist noget galt med kortet?

Vedr. AceKard'et - (går du fra det er et AceKard 2i) så mener jeg at det virker bedst med "pirat" software - noget med Akaio. Søg på google...

Se evt. denne side for updates på firmware http://www.linfoxdomain.com/nintendo/ds/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mulano

Tak igen for svar :gogo:

Det hjalp med formatteringen så det var perfekt.

Mht. Acekardet var det en længere historie da kortet ikke var opdateret til firmware 1.4. Men jeg har fundet ud af det og det virker upåklageligt :glad:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Galm

Alletiders - og glad for at kunne hjælpe lidt på vej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...