Jump to content
Velkommen til DinDebat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Gaissi

faldskærmsudspring for teens

Recommended Posts

Gaissi

Har lige lært at unge mennesker under 18 gerne må springe faldskærm ( tandemspring) med forældrenes tilladelse.

Vil rigtig gerne ha´min datter med ud og springe og hun vil også gerne. Men vi skal selvfølgelig lige ha´det godkendt med hendes far. Hvilket jeg har en fornemmelse af at vi ikke får og så må hun vente.

Ville du lade dit 16 årige barn springe faldskræm ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Nej. Det ville jeg ikke.

Og så ville jeg være nødt til at gøre det, hvis det fx var et forløb på en efterskole eller lign. - men der ville jeg så også tjekke, at sikkerhed og instruktører m.m. var i orden.

Jeg ville aldrig selv give dem den fikse ide. Nej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
loocde

Jeg sprang selv et tandemspring da jeg var 14 og det var fantastisk, så jeg ville godt lade min 16-årige springe, hvis det var på eget ønske og gennemtænkt fra teenagerens side.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
naermest_lykkelig
nej. Det ville jeg ikke.

Og så ville jeg være nødt til at gøre det, hvis det fx var et forløb på en efterskole eller lign. - men der ville jeg så også tjekke, at sikkerhed og instruktører m.m. Var i orden.

Jeg ville aldrig selv give dem den fikse ide. Nej.

enig!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Karen69

Nej :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
prrinsessen

Nix!

Hvis han selv viste en overvældende interesse for det, så kunne jeg jo blive 'tvunget' til det, men hvis min eks kom og spurgte om tilladelse til at tage vores søn med op, så ville svaret være: NEJ!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
helligsvansen

Ja det ville jeg

Det er mere sikkert end at lade dem cykle i skole og det fik de lov til

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gaissi
Ja det ville jeg

Det er mere sikkert end at lade dem cykle i skole og det fik de lov til

Det er rigtigt, statestikkerne for dødsulykker er faktisk uhørt lav.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gaissi
Ja, det ville jeg ... ikke med hvem som helst, hvor som helst naturligvis ... men under ordnede forhold... ligeså vel som jeg lader dem cykle i skole ... eller har dem med i bilen... hvor risicien trods alt er større.

Meen - jeg ville ikke tage et evt. "slagsmål" med min x-mand om det - så ville jeg hellere vente de to år, og så f.eks forære hende det i 18 års fødselsdagsgave :)

Nemlig. Jeg gider heller ikke tage kampen, siger han Nej, så bliver det sådan.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pasch

Synes I ikke selv det er lidt træls at I lader jeres egen tåbelige fobi gå ud over jeres børn? Spørgsmålet lød jo ikke på om I selv turde springe faldskærm.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...