Jump to content
Velkommen til DinDebat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Fam.Rathsach

Børn med til konfirmations fest

Recommended Posts

nissa28
Vi ved virkelig ikke hvad vi skal gøre i dette tilfælde. Det er sådan at både min mand og jeg fik børn tidligt, så vi har hver en søn der skal holde konfirmation næste år.

Vi skal holde for min søn her og min mand søn holder den hos sin mor, hvorefter at vi holder en fest for ham efter sommerferien. Dette dog kun en lille fest, ikke så stor som min søn.

Mange af vores venner og familie har børn i aldrene 0 til 10 år, og hvis vi skal have alle med, så bliver vi 50 voksen og 21 børn.

Vi snakket om kun at tag familiens børn med, men så har vi igen et problem, da vi har et vennepar, der ikke går fra deres to piger, de er 2 og 4 år til den tid, og et vennepar der ikke kan få deres børn passe da hele deres familie bor i Jylland, så vi ville ikke se disse par på dagen, hvis vi siger der ikke må komme børn med.

Og man kan ikke rigtigt sige i må godt tag børn med, men i må ikke.

Derfor kan vi heller ikke holde det på en cafe,resturant eller ligne, men er nødtil at holde det i en spejderhytte med telt som bliver en ret stor udgift pr. disse børn.

Hvad ville i gøre.?????

vi skal holde komfirmation 2012 og de har vi valgt at det kun er min søns kusiner der skal med og mine to søskende men de går heller ikke rigtig under betegnelse som børn da den yngste til den tid er 14, vores venners børn bliver ikke inviteret og det er fordi at så bliver vi 10 børn mere hvor 5 af dem er små og for det første er festen for vores søn og hvis der skal mange små med vil fokusen hurtig gå på dem for det andet ville det komme til at koste mindst 3000 mere for at have dem med plus vi skal finde et større sted en det vi har fundet, og det ville vi ikke, min veninde der har seks af børnene er helt okay med det de andre to par har vi ikke snakket med om det, det skal lige siges den ene af vores venner har en dreng på samme alder som vores den lille til den tid 5 år og han for lov at komme med, da de leger rigtig godt sammen, det er min veninde også helt okay med men det kunne godt give problemer med de andre, men så må det være sådan, vi gør hvad vi synes er bedst og så må folk accepter det eller lade være

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mullemor-skat

Til Emils konfirmation i maj næste år inviterer vi familien med børn og Emils bedste ven. Vores venner inviteres uden børn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...