Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Pil

"Kom til" at købe nyt objektiv :)

Recommended Posts

Pil

Ja, som overskriften siger, måtte jeg bare lige eje et nyt lille objektiv til mit Canon :) 50m 1,8 til den nette pris af 898 kroner :) Jeg ved godt det ikke er et stjerneobjektiv, men til den pris synes jeg det er vildt at man kan få et så lysstærkt objektiv. Så nu glæder jeg mig til jeg skal ud og leje med det ;)

Næste step er et stativ har jeg besluttet mig til :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
thomlau
Ja, som overskriften siger, måtte jeg bare lige eje et nyt lille objektiv til mit Canon :) 50m 1,8 til den nette pris af 898 kroner :) Jeg ved godt det ikke er et stjerneobjektiv, men til den pris synes jeg det er vildt at man kan få et så lysstærkt objektiv. Så nu glæder jeg mig til jeg skal ud og leje med det ;)

Næste step er et stativ har jeg besluttet mig til :)

Tillykke medd et :banan: det er et rigtig godt lille objektiv. det eneste minus er at det ser ud af så lidt på kamerahuset :lol: men i guder du kan lave de fedeste slørede baggrunde med det og ikke mindst dejligt skarpe portrætter.

af stativ kan jeg varmt anbefale det her: Velbon DF-60 tilbud | Køb Stativ til Fotokamera fragtfrit og til billig pris (husk de sender gratis)

Det er yderst stabilt, har både gummifødder og pigge (til grus osv) det eneste jag har at udsætte på det er at det håndtag tl at rulle centersøjlen op med er lidt for plastik agtig. Men ellers er det super godt - især i forhold til hvad andre der er lige så stabile elers koster.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pil
det eneste minus er at det ser ud af så lidt på kamerahuset :lol:

Haha ja, det ser virkelig sølle ud, men så er det godt, at jeg ikke har brug for en potensforlænger ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
betazehn

jeg har det virkelig dårligt når jeg sætter min 50mm på min D200.. det ser simpelthen for sølle ud :D sådan en mini P** :P

Men billederne ser jo godt ud ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
thomlau
Tak for tippet i øvrigt, endte faktisk med at bestille det og en masse andre småting derindefra :) Desværre kan de først levere det om 1½ uges tid :( Men bare jeg får det :banan:

Er sikker på du bliver glad for det - på trods af ventetiden...!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites