Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Traadstarteren

Det er bare så svært...

Recommended Posts

Traadstarteren

..at være mig. Jeg ved godt, at det hurtigt kan komme til at ligne en ynketråd, men det er ikke min mening. Jeg har oprettet denne profil fordi min mand også læser med herinde, og det synes jeg ikke er så smart.

Men sagen er den, at jeg har været gift med min mand i 15 år, og han er bare blevet mere og mere mærkelig. Han siger det er min skyld, at han er blevet som han er, men jeg synes ikke man kan give andre skylden for ens personlighed.

Gennem de sidste 10 år, er han begyndt at låse sig ned i kælderen, når vi har spist aftensmad. Jeg må ikke gå derned, og hvis han tror jeg snuser rundt dernede skifter han låsen med det samme, hvilket han gjorde i sidste uge.

Når jeg spørger ham, hvad han laver dernede, siger han bare at han har brug for fred og ro fra mig... Jeg har sagt, at det er ok, men at jeg ikke kan se hvorfor han skal låse døren. Til det svarer han, at han jo ikke kan have noget for sig selv, uden at jeg snager.

Problemet er, at jeg tror han får besøg nede i kælderen, hvilket lyder underligt, da man kun kan komme ned i kælderen gennem køkkenet, hvor jeg nærmest altid sidder. Han bliver stiktosset når jeg spørger ham, om han får besøg dernede... Siger at jeg er tosset i hovedet, eftersom der ikke er nogen anden udgang end gennem køkkenet... Men der er faktisk et lille vindue, som man godt kan kravle igennem, og jeg tror det er der igennem, at han får besøg... Jeg kan høre, at han griner højt dernede, og det lyder som om, at han snakker med nogen, så derfor tror jeg han får besøg af nogen.

Jeg ved ikke hvad jeg skal stille op med ham, når han opfører sig sådan. Den eneste der må gå med ham i kælderen er vores hund, og jeg er lidt bekymret for, hvad han gør med den, da den ofte er mærkelig, når han lukker den op til mig igen.

Hvad skal jeg gøre? Jeg har overvejet, at bryde ind nede i kælderen, men det er ikke så nemt, da han har sikret den godt. Det er jo faktisk også min kælder, så synes ikke det er så underligt, at jeg vil vide hvad han laver dernede.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gaissi
..at være mig. Jeg ved godt, at det hurtigt kan komme til at ligne en ynketråd, men det er ikke min mening. Jeg har oprettet denne profil fordi min mand også læser med herinde, og det synes jeg ikke er så smart.

Men sagen er den, at jeg har været gift med min mand i 15 år, og han er bare blevet mere og mere mærkelig. Han siger det er min skyld, at han er blevet som han er, men jeg synes ikke man kan give andre skylden for ens personlighed.

Gennem de sidste 10 år, er han begyndt at låse sig ned i kælderen, når vi har spist aftensmad. Jeg må ikke gå derned, og hvis han tror jeg snuser rundt dernede skifter han låsen med det samme, hvilket han gjorde i sidste uge.

Når jeg spørger ham, hvad han laver dernede, siger han bare at han har brug for fred og ro fra mig... Jeg har sagt, at det er ok, men at jeg ikke kan se hvorfor han skal låse døren. Til det svarer han, at han jo ikke kan have noget for sig selv, uden at jeg snager.

Problemet er, at jeg tror han får besøg nede i kælderen, hvilket lyder underligt, da man kun kan komme ned i kælderen gennem køkkenet, hvor jeg nærmest altid sidder. Han bliver stiktosset når jeg spørger ham, om han får besøg dernede... Siger at jeg er tosset i hovedet, eftersom der ikke er nogen anden udgang end gennem køkkenet... Men der er faktisk et lille vindue, som man godt kan kravle igennem, og jeg tror det er der igennem, at han får besøg... Jeg kan høre, at han griner højt dernede, og det lyder som om, at han snakker med nogen, så derfor tror jeg han får besøg af nogen.

Jeg ved ikke hvad jeg skal stille op med ham, når han opfører sig sådan. Den eneste der må gå med ham i kælderen er vores hund, og jeg er lidt bekymret for, hvad han gør med den, da den ofte er mærkelig, når han lukker den op til mig igen.

Hvad skal jeg gøre? Jeg har overvejet, at bryde ind nede i kælderen, men det er ikke så nemt, da han har sikret den godt. Det er jo faktisk også min kælder, så synes ikke det er så underligt, at jeg vil vide hvad han laver dernede.

Var det min mand, der havde behov for fred for mig og så låse sig ned i kælderen hver aften, så blev han lyn hurtigt min ex.

Ikke om jeg gad at spille min tid på sådan en mand. Beklager, men jeg var skredet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cherry
:8: Hold kæft en særlig...Bed ham om at komme til fornuft og hvis det ikke virker må du nok overveje hvorvidt det forhold er noget du vil blive i

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Traadstarteren

Jamen jeg kan jo slet ikke komme ind i kælderen, så kameraet kan jeg ikke sætte op.

Vi har jo været gift i 15 år, så jeg synes ikke bare jeg kan skride... Jeg gør jo også underlige ting, og det vil jeg have lov til, selvom han er i mod det. Jeg har lige meldt mig ind i en danseforening, og det synes han er lige så slemt, som det han gør, og det har han måske ret i... Så på en måde er vi jo lige gode om det..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
selskabsdrankeren

Hvis din mand også er aktiv herinde vil han nok kunne genkende beskrivelsen på trods af profilskiftet?

Bortset fra det, synes jeg denne historie lyder til at være så langt ude, at jeg har svært ved at tro den er sand. Hvis den alligevel er sand, så er det vist på høje tid du genovervejer om det er et ægteskab du ønsker at befinde dig i.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lady_mushu

De to ting kan da slet ikke sammenlignes. Afkræv ham en forklaring; hvad faen er det for en opførsel? Hvis han har rent mel i posen burde han da heller ikke have noget imod at fortælle dig det?

Et forholds længde må desuden ALDRIG være en grund til at blive endnu længere tid i det!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
GoGetter

Kunne det tænkes, at han snakker med sig selv eller hører stemmer?

Ja, beklager, men jeg synes det lyder som om din mand er psykisk syg. Lyder som om, jeg kender ham ikke og er ikke fagperson.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hopeless_bitch

Aij...vel?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
GoGetter

I øvrigt, hvordan er hunden mærkelig? Ked af det, bedøvet, påvirket af hashrøg??? Uanset hvad, var det måske en idé med et dyrlægetjek. Og du må aldrig lade hunden lide for at din mand er sær.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...