Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

atacama

God restaurant i Vest-, Midt eller Nordjylland

Recommended Posts

BitchyBitch
I den knap så dyre prisskala i Holstebro er også restaurant Italia. En aldeles glimrende italiensk med meget spændende menukort.

I Herning ville jeg gå ind på restaurant Napoli. Ganske vist dansk indehaver, men prisbilligt og superlækker mad og rigtig hyggelige omgivelser i små lokaler.

Øj... findes det stadig? Der kom jeg meget som barn.. kan huske de der "fede" vinflasker der hang overalt :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nillerdrengen30
Øj... findes det stadig? Der kom jeg meget som barn.. kan huske de der "fede" vinflasker der hang overalt :lun:

Når du har sådanne minder, så prøv at komme derind i dag. INTET er forandret, i de 25 år Per har haft restauranten er der ikke ændret noget som helst.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BitchyBitch
Når du har sådanne minder, så prøv at komme derind i dag. INTET er forandret, i de 25 år Per har haft restauranten er der ikke ændret noget som helst.

Det er minder fra dengang min mor og jeg var alene, og vi gerne tog derind 2-4 gange om måneden :lol:

Jeg skal prøve næste gang jeg er hjemme i Herning :)

Men 25 år...? Så har jeg skam været der mens ham Per har været ejer.. jeg er altså "kun" 32 :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...