Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

atacama

God restaurant i Vest-, Midt eller Nordjylland

Recommended Posts

atacama

Kan nogen anbefale en god restaurant i Vestjylland, alternativt Nordvestjylland eller Midtvestjylland? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Phisterline

Hvis Esbjerg-egnen hører med til Vestjylland:forvirret, så kan jeg anbefale Hjerting Badehotel ca. 10 km nord for Esbjerg - også et super fint sted at overnatte, hvis man skulle ha' de lyster :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BitchyBitch

Bones :D Der er i hvert fald en i Herning.. mener også der er flere steder i Midtjylland. Jeg har omvendt en ven der ikke kunne li spareribs så meget ved at tage ham med derind, at han forrige lillejuleaften kørte mig fra Kbh til Herning for at komme på Bones, og så kørte han hjem igen dagen efter, mens jeg blev hos familien :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Alanna
Bones :D Der er i hvert fald en i Herning.. mener også der er flere steder i Midtjylland. Jeg har omvendt en ven der ikke kunne li spareribs så meget ved at tage ham med derind, at han forrige lillejuleaften kørte mig fra Kbh til Herning for at komme på Bones, og så kørte han hjem igen dagen efter, mens jeg blev hos familien :lol:

Hold da op! Det var sgu godt klaret ... men nu ER Bones jo også godt! Og den i Herning er så hyggelig :gogo:

Det er vores faste spisested på mit arbejde, så jeg kommer der jævnligt - og gjorde det også da jeg arbejdede i Vejle, der har de også restaurent.

MEN for at komme tilbage on topic.

Jeg kan helt sikkert anbefale Venø Kro! Det ligger (surprise) på Venø i Limfjorden, og udover at øen er rigtig dejlig - der er bla. Danmarks mindste kirke - så er kroens mad virkelig god, og selvfølgelig er deres 'Venø-bøffer' vidt berømte :)

De serverer dog også andet end lige bøffer.

Se evt. her: Menukort

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
orangeriet

Jeg kan varmt anbefale Sandgaarden i Søndervig, tæt på Ringkøbing.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Kommer I i nærheden af Skive, så kan jeg varmt anbefale en smuttur til Fur Bryghus. I weekenden er det dog en god idé, at reservere bord før man sejler derover.

Restauranten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nillerdrengen30
I Holstebro vil jeg klart anbefale restaurant "Under Klippen".

Restaurant Under Klippen

I den knap så dyre prisskala i Holstebro er også restaurant Italia. En aldeles glimrende italiensk med meget spændende menukort.

I Herning ville jeg gå ind på restaurant Napoli. Ganske vist dansk indehaver, men prisbilligt og superlækker mad og rigtig hyggelige omgivelser i små lokaler.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pildskadde-Padde
I den knap så dyre prisskala i Holstebro er også restaurant Italia. En aldeles glimrende italiensk med meget spændende menukort.

Kan jeg kun give dig ret i:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kellersen

Jeg er vild med "San Marco" i Herning som et ret billigt spisested med høj kvalitet og en finere stemning.

Hvis det skal være mere afslappet, er Tortilla Flats i Herning superlækkert. UHMMM

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...