Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Hankatten494

Så fik hun en vælgerlussing der sved.

Recommended Posts

Hankatten494

Det altid pålidelige meningsmålingsfirma YouGovZapera har i deres seneste måling af strømningerne blandt det danske stemmekvæg fastslået, at hele det af BT iscenesatte cirkus om Helles/Kinnocks skatteforhold, meget kommenteret og grundigt debatteret, at hele sagen har har medført, at Helle og hendes sjosijaldemokrater har måtte inkassere en exorbital stemmekvægslussing på hele siger og skriver 1,5% i forhold til sidst forgangne måling. Dette meddeles i de yderst troværdige medier, det røde DR og den blå Jyllandspost. Så må det jo passe. Ergo kan BT's mediestunt ikke siges at have været forgæves.

Samtidig må Helle lide den tort at se sig detroniseret af Villy Søvnigdal, når det drejer som om stemmekvægets foretrukne statsministerkandidat.

Måling: Thorning bevarer flertal - dr.dk/Nyheder/Politik

jp.dk - Thorning bevarer flertal i ny måling - Politik

Samtidig kan DR's røde lejesvende berette, at folk melder sig ind som vilde i Enhedslisten.

Enhedslisten sætter medlemsrekord - dr.dk/Nyheder/Politik

Er det revolutionens vinde, der begynder at blæse over gamle Danevang?

Er det ikke nu på tide, at gode gamle samfundsbevarende kræfter iklæder sig ders harnisk, sadler de ædle gangere, hvæsser svædet, begiver sig til Kronborg og ser at få rusket liv i Holger Danske, så danskerne ikke skal falde i bolchevikkernes vold.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
trommer47

-men de vinder stadig næste valg. :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71
-men de vinder stadig næste valg. :-P

Jeg tror også at rød blok vinder regeringsmagten. Men det er nok dumt at være SÅ skråsikker allerede nu ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
PepsiMagt

1,5% er ikke alverden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71
1,5% er ikke alverden.

Nej men vent til hvis det viser sig at Kinnock rent faktisk dømmes skattepligtig i Danmark som jeg personligt forventer han gør. Så tror jeg der kommer skred i tingene

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Elver

I forhold til mediedækningen, er vælgernes estimerede reaktion stort set ikke eksisterende.

Tror ikke reaktionen handler ret meget om HTS. Tror det handler om, at folk er aldeles færdige med VK-regeringen og derfor higer efter alt andet og her er HTS det eneste alternativ.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rekhyt
Nej men vent til hvis det viser sig at Kinnock rent faktisk dømmes skattepligtig i Danmark som jeg personligt forventer han gør. Så tror jeg der kommer skred i tingene

Nu er jeg simpelthen nødt til at spørge:

Hvis Stephen Kinnock "dømmes" skattepligtig i Danmark hvad er det så du forventer der sker? Faktum er jo at for så vidt 2009 angår er der INTET ulovligt sket.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FruitFly

Who cares?

De gør deres bedste for at overholde skatteregler, der er vildt komplicerede, og der er ingen, der tror at de bevidst har forsøgt at snyde nogen.

En storm i et glas vand.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71
Nu er jeg simpelthen nødt til at spørge:

Hvis Stephen Kinnock "dømmes" skattepligtig i Danmark hvad er det så du forventer der sker? Faktum er jo at for så vidt 2009 angår er der INTET ulovligt sket.

Selvfølgelig er der sket ulovligheder i 2009, hvis han dømmes til at være fuldt skattepligtig i Danmark. Det er uden for enhver tvivl. Ellers ville han jo ikke blive dømt til det. Told og skat kan dømme med tilbagevirkende kraft. Jeg mener det er 5 år bagud de kan give dig bøder for og forlange ekstra skatten indbetalt :)

HVIS dommen går mod Helle T og husband forventer jeg at mediepresset bliver endnu større og at mange S'ere mister troen på at hun er den rette. Flere end der er indtil nu. Iøvrigt tror jeg også at % er større end 1,5. Det viser samtlige andre målinger. Men lad det nu være

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lotte9210
Who cares?

De gør deres bedste for at overholde skatteregler, der er vildt komplicerede, og der er ingen, der tror at de bevidst har forsøgt at snyde nogen.

En storm i et glas vand.

Ingen, hvad ved du om det?

Jeg og en masse andre har stærk og begrundet mistanke om det.

Og iøvrigt så er hun blevet fanget med fingrene i småkagedåsen og jeg tror at det blot er det faktum der gør at de melder det + at hun er ked af at fremstå hyklerisk.

Jeg er ret overbevist ud fra hendes benægtelse i første omgang at hun hvis medierne ikke havde været inde over ville have gjort noget som helst anderledes.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...