Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

DerFeur

Kæresteferie i et par dage - til billige penge! Hvad skal vi??

Recommended Posts

Kanga

I øvrigt har First Hotels billige tilbud lige nu. Det samme gælder Comwell og Scandic. CabInn er heller ikke så dyrt igen.

Kanga

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kanga
Jeg tror ikke jeg vil udsætte min krop for at ligge på en tynd madras på et vandrehjem - døjer meget med mit bækken. Men tak for linket :kys:

Hvem siger det er en tynd madras? Du efterlyser selv et billigt sted, uden at komme med et budget.

Har et sæt venner der lige har boet på den første jeg linker til. De synes det var super godt. Alternativt kunne man jo ringe på forhånd og høre om det er box/spring eller what ever madras.

Vil du være sikker på gode madrasser så book her i stedet Falsled Kro. Men så lover jeg at det også er en lidt anden prisklasse.

Kanga

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DerFeur
Hvem siger det er en tynd madras? Du efterlyser selv et billigt sted, uden at komme med et budget.

Har et sæt venner der lige har boet på den første jeg linker til. De synes det var super godt. Alternativt kunne man jo ringe på forhånd og høre om det er box/spring eller what ever madras.

Vil du være sikker på gode madrasser så book her i stedet Falsled Kro. Men så lover jeg at det også er en lidt anden prisklasse.

Kanga

Nu var det som sagt ikke en kritik af dit link - synes jeg måske er en smule nærtagende..... :rulle:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kanga
Nu var det som sagt ikke en kritik af dit link - synes jeg måske er en smule nærtagende..... :rulle:

Der er bare en anden debattør der henviser til B&B/Vandrerhjem hvor du spørger om vedkommende kan anbefale nogen. Hvis du straks antager at B&B/vandrerhjem er = tynd madras, hvorfor så bede om at få noget anbefalet.

Når det så er sagt, så ser Solbjerggaard meget romantisk og hyggeligt ud. Noget du også efterlyser.

Kanga

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DerFeur
Der er bare en anden debattør der henviser til B&B/Vandrerhjem hvor du spørger om vedkommende kan anbefale nogen. Hvis du straks antager at B&B/vandrerhjem er = tynd madras, hvorfor så bede om at få noget anbefalet.

Når det så er sagt, så ser Solbjerggaard meget romantisk og hyggeligt ud. Noget du også efterlyser.

Kanga

beklager hvis jeg fik "snerret" - ved jo i virkeligheden ikke hvad jeg søger, eller om det blir til noget.... :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
minuskilo
Jeg ved ikke om du kan holde til det som højgravid ;) , For ellers ville jeg foreslå en tur i shelter med sovepose og råhygge under åben himmel, de findes mange steder i dk , og jeg mener ikke det koster noget at bruge dem ..

QUOTE]

problemet med shelters er et det udelukkende er til overnatning - man må IKKE "slå lejr"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
andetnick

Kan altså godt anbefale en BB..... det er bestemt ikke tynde madresser, og værelserne er et hotel værdigt Det er her

http://www.greatrooms.dk/Forsidedk.htm

Har selv været der på weekendtur, og det er bestemt et sted jeg godt kunne finde på at tage hen på kæreste weekend. Der er et fint køkken, så man kan lave sin egen hygge middag...

Det koster max. 300 for en overnatning hvis du vil have bad på værelset, men hvis det bliver aktuelt, så bed om et dobbelt værelse ovenpå, det er godtnok kun med håndvask (bad på gangen) Men der er en skøn udsigt ud over markerne :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kanga

Tråden er godt nok lidt gammel, men jeg vil også anbefale Home.

Kanga

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites