Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

DerFeur

Kæresteferie i et par dage - til billige penge! Hvad skal vi??

Recommended Posts

DerFeur

Hej alle mand og kvinder :D

Min kæreste og jeg venter vores første barn her om ca 6 uger :lun:

Det er jo en fantastisk begivenhed i sig selv - MEN jeg kunne altså rigtig godt tænke mig en lille miniferie/weekendophold/et par overnatninger, BARE ham og jeg - inden vi blir forældre og dermed 3 for altid :lun:

MEN pengene er små og jeg synes simpelthen alt er så dyrt!! Feriecentre, hoteller, sommerhuse osv.

Nogle der kender til nogle gode tilbud på et par overnatninger med mad og romantik.....??

Eller måske kan finde på nogle alternative kreative løsninger :genert:

Vi elsker mad, hygge og natur :)

Kom frisk folkens :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sille741

Hvad med B&B ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DerFeur
Hvad med B&B ?

et specifikt du kan anbefale??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sille741
et specifikt du kan anbefale??

Nej, men lav en søgning i det område, I kan tænke jer at tilbringe et par dage.

Sydfyn er da altid et besøg værd :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Frk.Johanne
Skjult

Vi har flere gange været på mini krydstogt til Bergen og Harwich.

Det har været skønt og tiltrængt, håber I får en fantastisk tur, hvorend I vælger :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
lucasine

Jeg ved ikke om du kan holde til det som højgravid ;) , For ellers ville jeg foreslå en tur i shelter med sovepose og råhygge under åben himmel, de findes mange steder i dk , og jeg mener ikke det koster noget at bruge dem ..

ellers en tur i en hytte på en lækker campingplads , der findes så mange utrolige fede steder i dk , og i kan få det helt som i vil ha det , evt tage ud og spise eller selv lave noget i hytten..

det var bare et par foreslag :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Skjult

Jeg ville tjekket fx kroer - der kan man være ret heldig med nogle okay priser. Du skriver ikke et prisnivau, vi kan forholde os til eller, hvor du tænker dig at det skal være geografisk.

Vi har et par gange været i Ribe - og nydt det. Vi har boet på B&B eller vandrehjemmet der og begge dele er til at betale.

Vi har boet her - det er rent og meget centralt i byen Bed and Breakfast i Danmark - Torvet18A, Ribe

Der er masser af natur og gode spisesteder og en dejlig rolig og hyggelig by at være i.

Vi har været på fx Låsby Kro ved Silkeborg, hvor naturen osse er dejlig - det var udemærket og til at betale Velkommen til Låsby Kro - Weekendophold

Del dette indlæg

Link til indlæg
BoogieWoogie85

Hvad er jeres budget?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DerFeur
Hvad er jeres budget?

vi har ikke som sådan et budget - manden synes ikke der er penge til det - så det blir nok ikke til noget!

Trods mange gode forslag :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites