Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Cowgirl_79

Hvornår tænker du: "Det forstår jeg simpelthen ikke" om andre mennesker?

Recommended Posts

Cowgirl_79

Hvilke ting og/eller holdninger støder du på hos dine medmennesker, hvor du tænker: "Okay, det forstår jeg så ikke en pind af". Jeg tænker ikke så meget på politiske holdninger, men mere hverdagsting i al almindelighed.

Jeg har f.eks. lige fået at vide, at en af mine veninder skal have tatoveret et portræt af hendes søn på ryggen, og der tænker jeg: "Okay, det forstår jeg så ikke at man har lyst til". Jeg har fuld forståelse for ubetinget kærlighed til ens børn, og at man måske har lyst til at få tatoveret en mere symbol-agtigt ting indeholdende deres initialer eller hvad ved jeg (skal lige siges, at jeg ikke er den store fan af tatoveringer), men et portræt ligefrem, der står jeg sgu´ lidt af.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
CarolineBine

Meget generaliserende:

Jeg forstår simpelthen ikke hvor folks motivation og blufærdighed bliver af når de kommer på sygehuset.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
bibbs

De forældre der kan brække knogler på deres babyer, eller i det hele taget gøre dem ondt. Med fuldt overlæg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Piloh

Når jeg ser voksne mennesker iført crocs, og det ikke er i arbejds øjemed. Det forstår jeg bare ikke, ligegyldigt hvor behagelige de er. :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cowgirl_79
De forældre der kan brække knogler på deres babyer, eller i det hele taget gøre dem ondt. Med fuldt overlæg.
Det er vi heldigvis ikke mange der forstår :trist:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fritz.Farlig

Jeg forstår ikke de cyklister der triller i mellem- til lav hastighed, og når de så kommer til en lysregulering hvor der er rødt, så SKAL de lige op foran alle de andre holdende cyklister før de stopper op. Også selv om de andre cyklister lige har overhalet dem, og sikkert vil overhale dem igen lige om lidt.

Hvad får de ud af at trille op foran og stille sig i vejen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cowgirl_79

En ting til: Kvinder der ryger mens de er gravide.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
u9kQ

Min 47 årige veninde, der er begyndt at tatovere sig. Store ækle tatoveringer op og ned af benene, som er lige på vippen til at være overtaget totalt af appesinhud...:tie:

SMS sladder blandt voksne mennesker. Det kan jeg simpelthen ikke få ind, hvad det skal gøre godt for. Det er helt enormt pinligt.

TV3's panserprogrammer, hvor de der medieliderlige betjente spiller rummelige og kloge. Udover at de indlemmer os allesammen i deres metoder, så udstiller de også sig selv på pinlig vis - det kan jeg simpelthen ikke forstå de vil være med til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
NewBeginnings

Folk der er kedelige og overmoraliserende med en kæmpe pind i røven, og som ikke kan se udover deres egen (og lovens/moralens) næstetip! (jf. tråden om studenterkørsel og dytteri).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mulan

Folk der støjer meget i det offentlige rum uden grund og uden hensynstagen til andre. (nej jeg hentyder IKKE til studenterkørsel :-P )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...