Jump to content
Velkommen til DinDebat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

keller

Hvad hedder en flødebolle på engelsk?

Recommended Posts

Maybe_I_should_ask_Doctor_Phil
Jeg KAN ikke dy mig, i får lige den her fra Tommy Cooper: Forleden nat drømte jeg at jeg åd en 5 punds marshmallow. Da jeg vågnede kunne jeg ikke finde min hovedpude...... :lol:

:tie::lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
paint

Apropos kager og den slags, så læste jeg i går, at Obama før et møde (et sted i USA), lige havde været inde hos den lokale danske bager og købe en kringle. (han elskede, danish pastry stod der)

Han havde købt en kringle med ostesmag. Det fik mig til, at tænke på, hvor dansk denne bager mon var, for jeg har aldrig hørt om en kringle med ostesmag. :ad!:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
keller
Apropos kager og den slags, så læste jeg i går, at Obama før et møde (et sted i USA), lige havde været inde hos den lokale danske bager og købe en kringle. (han elskede, danish pastry stod der)

Han havde købt en kringle med ostesmag. Det fik mig til, at tænke på, hvor dansk denne bager mon var, for jeg har aldrig hørt om en kringle med ostesmag. :ad!:

Men billedet er godt :-D

post-7998-13940002507099_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
paint

Han ser lækkersulten ud, den gode Obama. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
keller
Flødeboller eksisterer mig bekendt ikke i de engelsktalende lande, så du er nok nødt til at forklare dig ud af den istedet

Nu er det så overstået.

Den dag jeg oprettede tråden ville jeg lægge en nyhed på forsiden af Jubii om at danske flødeboller var blevet det helt store salgshit i Japan.

Men vi har et billedbureau hvor man søger på engelsk.

Derfor skulle jeg bruge det engelske ord for flødebolle for at finde et billede jeg kunne bruge til historien.

Men jeg endte med at bruge en anden nyhed da jeg ikke kunne finde et billede jeg havde rettigheder til at bruge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Excentrica
Nu er det så overstået.

Den dag jeg oprettede tråden ville jeg lægge en nyhed på forsiden af Jubii om at danske flødeboller var blevet det helt store salgshit i Japan.

Men vi har et billedbureau hvor man søger på engelsk.

Derfor skulle jeg bruge det engelske ord for flødebolle for at finde et billede jeg kunne bruge til historien.

Men jeg endte med at bruge en anden nyhed da jeg ikke kunne finde et billede jeg havde rettigheder til at bruge.

Årh, det skulle du da bare have sagt. Jeg kunne da sagtens tage et billede af en niggerball :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Maybe_I_should_ask_Doctor_Phil
Nu er det så overstået.

Overstået ligefrem? :D

Det lyder som en stor, slem flødebollekrise :deer:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
keller

Det var en krise!! Seriøst!!

Jeg overvejede faktisk at sende en mail til Samba for at høre om de havde et pressebillede jeg måtte bruge.

Men jeg havde en deadline som var tæt på, så jeg valgte en helt anden nyhed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Excentrica

Øv, jeg er altid frisk på at æde negerboller i den gode sags tjeneste

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
keller

Så får jeg ølskum, kaffeskum, barberskum, flødeskum og folk som kysser op

Del dette indlæg

Link til indlæg