Jump to content
Velkommen til DinDebat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Gorrhysa

Uheldige Slogans

Recommended Posts

Gorrhysa

Nogle virksomheder er bare ikke for heldige med deres slogans. Jeg kom for nyligt forbi denne hvidevareforretning:

Edit: Det er måske lidt svært at læse, men der står: "Hvidt & Frit - her rækker pengene hvidt" :tie:

post-65859-13940002005151_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gorrhysa

Kom gerne med flere uheldige eksempler! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mgy

En tvetydig, men faktisk ganske god: Du kommer længere på gamle dæk!

Den VAR ment sarkastisk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mgy

Når man hæver penge i Nordeas automater.

Først: Gør det du helst vil.

Derpå: Vent venligst.

Jotak!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
trommer47

Den Danske Bank: "Gør det du er god til, det gør vi"........... :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
paint

En lokal bedemandsforretning på Østerbro i København, havde fået den lyse ide, at sætte en slags reklame op i vinduet. Jeg vil gætte på, at han selv havde forfattet teksten. Slutningen lød: â€Mange af vore kunder kommer igen†:shock:

Der gik dog kun nogle få dage, før skiltet var væk. Folk stod og grinede åbenlyst udenfor forretningen. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BigJim68
En lokal bedemandsforretning på Østerbro i København, havde fået den lyse ide, at sætte en slags reklame op i vinduet. Jeg vil gætte på, at han selv havde forfattet teksten. Slutningen lød: â€Mange af vore kunder kommer igen†:shock:

Der gik dog kun nogle få dage, før skiltet var væk. Folk stod og grinede åbenlyst udenfor forretningen. ;)

Ja, det skulle vel have været â€Mange af vore kunder går igenâ€. :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
trommer47

Minder mig om den gamle med blomsterhandleren og TV forhandleren der lå lige ved siden af hinanden. En dag havde blomsterhandleren et skilt i vinduet med "Hvornår har de sidst givet deres kone en blomst". Næste dag havde TV forhandleren et skilt i vinduet med ordlyden: "Hvornår har de sidst givet deres kone et 28 tommers"........... :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rekhyt

PK Transport

- altid et hoved foran

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
TwilightZone

Så en skobutik i Skagen, hvor der stod følgende i vinduet:

Kom ind og prøv vores højhælede sko.