Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
suus82

Mødregruppe for juni 2010 mødre og deres skønne babyer

Recommended Posts

malou_21
EIiiiiiiiiiii i har da glemt mig:whine:

.......ovre i terminstråden:lol:

Der sad jeg HELT alene:-D

Nå men hej i tråden... Jeg når vist ikke kommentere på jer alle:genert:

Vi har holdt dåb i weekenden så der har været nok at se til. Men det gik rigtigt godt og præmiebarnet sov sødt i armene på hendes gudfar:lun:

Festen var super hyggelig og vejret var jo fantastisk:love: Vi sad bare i haven mens ungerne legede:lun:

Smukt barn, smuk familie og smuk borddækning :love:

Er det Holly's kløvere på servietter og som bordpynt? Ser ihvertfald ud til at matche ret godt med dynen. Rigtig lækkert :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
falx
jer der har fået kejsersnit...

hvad har i fået afvide mht til hvornår vi må begynde at løfte igen?

fx autostolen?

og ved i om man må ligge på maven?

Jeg har fået at vide, at jeg skal vente med at løfte til jeg har fået grønt lys af lægen efter 8-ugers-tjekket (som for mit vedkommende allerede ligger efter 6 uger pga. lægens ferie :gogo:). Jeg er dog stille og rolig begyndt at løfte lidt mere end barn+lift, f.eks. skulle jeg i går på tur alene med Emilie, og havde brug for at løfte barnevognen ind i bilen - hvilket der jo kun var mig til at gøre :genert: Men jeg mærker meget efter hvordan det føles - og er det bare den mindste smule ubehageligt, lader jeg være.

Jeg har endnu ikke haft brug for at bære Emilie i autostolen - jeg bruger bare liften i stedet for :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
malou_21
Jeg har fået at vide, at jeg skal vente med at løfte til jeg har fået grønt lys af lægen efter 8-ugers-tjekket (som for mit vedkommende allerede ligger efter 6 uger pga. lægens ferie :gogo:). Jeg er dog stille og rolig begyndt at løfte lidt mere end barn+lift, f.eks. skulle jeg i går på tur alene med Emilie, og havde brug for at løfte barnevognen ind i bilen - hvilket der jo kun var mig til at gøre :genert: Men jeg mærker meget efter hvordan det føles - og er det bare den mindste smule ubehageligt, lader jeg være.

Jeg har endnu ikke haft brug for at bære Emilie i autostolen - jeg bruger bare liften i stedet for :)

Vejer autostolen meget mere end liften?

Jeg blev nemlig overrasket over idag, hvor let den faktisk var.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ms-sixty
Skrevet (redigeret)

Lige et hurtigt spørgsmål:

Bøffen fik ondt i maven i går af MME, hvilket er noget rigtig møg, for jeg kan slet ikke overskue at amme ham alt det han vil. Han fik den blå Allomin -er der noget med at det kan være en god ide at skifte til enten grøn Allomin eller Nan Ha1?:) og i så fald, hvilken er så bedst?:) Han ligger og presser helt vildt for at komme af med afføring/luft bagefter, så det må jo give ham hård mave:trist:

Redigeret af ms-sixty

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ms-sixty
Skrevet (redigeret)

Med hensyn til løft efter KS, så fik jeg at vide at jeg skulle passe på i 3 måneder:8: -Det synes jeg er længe når jeg ser jeres svar herinde:gruble: Men jeg har løftet Bøffen i liften nogle gange. Jeg synes ikke helt at det kan lade sig gøre at lade være. Når barnet sover er jeg nødt til at have ham med rundt i huset, så jeg er nødt til at løfte liften med ham i. Men jeg aflaster ved at have barnevognen indenfor, for så kan jeg trække ham med rundt i den -det ser næsten ikke dumt ud:genert::lol:

Redigeret af ms-sixty

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Candygirl
Dem vi ikke har hørt fra i et stykke tid:

Yum.Yum

Anistasia1

Blomsterperle

Maidenly

Smuttie

Vi håber i alle har det godt, og i er velkomne herinde til hver en tid. :wave2::)

Bare lige fordi jeg er så nysgerrig og trådholder for os med termin i juli :blushing: Så kan jeg fortælle at Maidenly og Smuttie husere hos os, så dem kan I nok godt stryge, medmindre de er sådan nogle dobbeltgængere som Nisey, der skal blande sig begge steder :-P

Og så vil jeg da også lige sige stort tillykke til alle jeres små darlings - hvor er de smukke :love:

Candy *med termin i overmorgen, og smuglæser så man måske kan være lidt mere beredt på tiden der venter*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
suus82
Bare lige fordi jeg er så nysgerrig og trådholder for os med termin i juli :blushing: Så kan jeg fortælle at Maidenly og Smuttie husere hos os, så dem kan I nok godt stryge, medmindre de er sådan nogle dobbeltgængere som Nisey, der skal blande sig begge steder :-P

Og så vil jeg da også lige sige stort tillykke til alle jeres små darlings - hvor er de smukke :love:

Candy *med termin i overmorgen, og smuglæser så man måske kan være lidt mere beredt på tiden der venter*

Hej Candygirl

Ja, havde godt set det, men ja, vidste jo ikke helt om de var dobbeltgængere som du selv siger. ;)

Men har heller ikke hørt fra dem...

Kh Suus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigriss

Mht amning, får Gustav flaske hveranden gang og ved mig de andre gange og det fungerer fint.

Han havde tabt sig yderlige ved andet besøg af SP i sidste uge, så vi blev enige om at putte nogle flasker ind.

Vi har så været ved sp i dag og han har taget 250 g på, i løbet at 6 dage, så det er bare super. Vi fortsætter med flaskerne, når han nu gerne vil spis ved mig også. Det gør stadig ondt ved venstre bryst, men ikke højre. Højre gider han så ikke rigtigt, og det føles heller ikke som om, der løber noget til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
suus82
Fik at vide at jeg ikke må løfte mere end barnets vægt de første 4-6 uger.

Jeg har dog løftet Cecilie inkl autostol fra bilen og over i en indkøbsvogn idag. Og jeg har nogle få gange været nødsaget til at løfte Mathias (som vejer 12 kg). Men jeg gør nu ellers alt hvad jeg kan for at undgå løft.

Aner ikke det med at ligge på maven :gruble:

Med hensyn til løft efter KS, så fik jeg at vide at jeg skulle passe på i 3 måneder:8: -Det synes jeg er længe når jeg ser jeres svar herinde:gruble: Men jeg har løftet Alexander i liften nogle gange. Jeg synes ikke helt at det kan lade sig gøre at lade være. Når barnet sover er jeg nødt til at have ham med rundt i huset, så jeg er nødt til at løfte liften med ham i. Men jeg aflaster ved at have barnevognen indenfor, for så kan jeg trække ham med rundt i den -det ser næsten ikke dumt ud:genert::lol:

Det er godt nok forskellige retningslinier der givet hva´ ?! Men det er nok bare at mærke efter og så ellers prøve at aflaste sig selv mest muligt.

Er der nogle af jer der har fået noget afvide om at man skal massere aret for at mindske arvæv?

Og i så fald er der nogen bestemt måde man skal gøre det på?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
falx
Vejer autostolen meget mere end liften?

Jeg blev nemlig overrasket over idag, hvor let den faktisk var.

Aner det ikke :gruble: Den står nærmest permanent i bilen, så har ikke haft brug for at løfte den.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...