suus82

Mødregruppe for juni 2010 mødre og deres skønne babyer

Recommended Posts

ms-sixty

Hvordan skipper man alle siderne og går direkte til sidste side? :gruble::blush:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ms-sixty

Tak Mulle:kys: jeg må arbejde lidt på at lære den at kende;) hvordan gå det med graviditeten, og livet sådan i al almindelighed?;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dirtydancing

Nu fik jeg fundet tråden igen - efter den store debatflytning... :D

Mht at tage tøj på, der er Rasmus 50-50. Han vil meget gerne have hjælp til det om morgnen, men han kan også stort set det hele selv, og det får han også lov til - eller bliver bedt om, på tidspunkter hvor der er tid til det.
De få gange han meget gerne har ville selv, men tiden driller os lidt, der forhandler vi lidt om proceduren :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ms-sixty

Damn du ser godt ud - smukke kvinde!! :savl: det er fannermer godt gået!!! :worship: jeg kæmper med de17 kg jeg tog på med leonora endnu.... Suk :(

Årh....jeg kommer ikke så tit på debatten længere....jeg kan ikke finde rundt efter den er blevet lavet om....tænkte på om vi skulle lave en fb-gruppe bare for os? Der er jeg nemlig tilgengæld til at fange næsten 24/7 ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ms-sixty

Okay...så trist skulle den smiley nu ikke have været :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ms-sixty

Altså bøffen kan selv tage tøj på og gør det også ofte....men jeg synes også at der er meget omsorg i det....så ja, det er nok også 50/50 her :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ms-sixty

Så kan jeg fandme lære at læse dine indlæg inden jeg svarer.....jeg ved det ikke....det går usandsynlig langsomt ligesom alt andet fordi han lige skal ALT muligt andet....og snakke....han er virkelig dreng :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dirtydancing

jeg har luret debatten efterhånden og synes det funker glimrende, men jeg er ikke så god til at tjekke de tråde jeg følger, mangler at de ligger i oversigten når man lige klikker på sin profil... 
Men det er jo nok en vanesag.

Men facebook gruppen er glimrende, og ganske dynamisk og let tilgængelig, og gør opmærksom på sig selv :D win win

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dirtydancing

Hvis du trykker på "Nyeste indhold" så er det lidt ala den gamle debat :)

Ja det har jeg luret, men funktionen ligger ikke så lige til som den gjorde på den gamle debat :)

Men jeg har nu heller ikke nørdet så meget med det.  Har været noget ophængt og træt på det sidste synes jeg.

Der er sket en pokkers masse på mit job

for 4 uger siden, med en uges varsel skiftede jeg afdeling på mit job, i samme forbindelse skulle vi pakke 2 borgeres lejlighed sammen og op igen, - da de flyttede afdeling med mig. 

Jeg har derudover 6 nye borgere jeg kun kender på overfladen, men som jeg skal i dybden med, vi har skulle pakke ud og komme på plads med "mine 2" - en masse indkøb, skruen, hamren og banken, og alt det psykiske ifht. at de lige har skulle lande. 

Hjemme er der jo som altid nok at se til. Henrik tog de 3 af drengene og hunden med på påskeferie i Århus, jeg kørte den store på træningslejr med svømning, og har ellers arbejdet en del - men når jeg ikke ha det, så nydt den totale stilhed hjemme. Det er helt vildt så stille det bliver når det er mere end en alm. formiddag f.x. - og jeg vågnede flere gange tidligt morgen og kunne ikke sove videre førend tv'et var tændt og kunne lave lidt lyd. 

Oveni det hele blev jeg moster til en lille bitte pige der tittede ud i verden 7½ uge før tid, heldigvis med 2 forskellige lungemodnere i bagagen, så hun har taget sin tidlige entre til verden med bravour. Og min søster klarer det hele så fint, selvom hun er lidt træt af at være indlagt på neo, savner kæresten, sit hus, deres dyr osv.

Men hun fik så også lige pænt spoleret det polterarbend vi havde arrangeret for hende :-P 

Det bliver nu til et roligt og hyggeligt arrangement når de er udskrevet, bare hjemme ved dem, med god mad, hygge, noget hudpleje, en fodterapeut der kommer og nusser om hendes fødder og ben. 

Rasmus stortrives og NYDER at det er forår, han er SÅ begejstret over planter, kryb og kravl, vender gerne sten, brædder, og hiver op i buske og planter for at se hvad der gemmer sig under.  Sørger for at der bliver vandet i drivhuset, og satte sig ned i 10 minutter for at se om ikke der snart kom nogle tomater på hans tomatplanter :lun: 

Han kravler i træer, gynger, har grønne knæer på bukserne, og benene fulde af skrammer. 

Vores eneste problem er at han mener at det ikke er sengetid når det stadig er lyst ude, så vi er også ved at øve på klokken ;) 

Han er dog også lidt en bølle, han kan være ufatteligt strid ved sin lillebror, og mester pokerfjæset til fulde, og erklærer sig gang på gang uskyldig, selvom vi stod direkte og så på at han gjorde noget dumt. 

Og så lader hans impulskontrol stadig en masse tilbage at ønske, hvorfor barnet p.t. har store lilla krussedulle tegning på hele sit højre ben, fra tæer og op til lysken, selv tissetrolden fik lige en fin doodle :lol: tossede unge. 

Han er også ved at lære om penge, og spørger mig tit om jeg har nogle lommepenge til ham i min lommepengepung :lun:

Igår var vi i IKEA efter et par lamper og lidt småting, og barnet blev så sulten så sulten da han så pølseboden ved udgangen, så han måtte ha sig et pølsehorn = hotdog. Stak ham 2 5'ere og så stod han der og studerede dem lidt, og vi snakkede om at det var 10 kroner. 

Da han skulle betale klasker han pengene på disken og siger "Jeg skal ha et STORT pølsehorn, her er pengene, det passer, farvel og tak" - der trak folk i køen, og pige der eksepderede ham godt nok på smilebåndet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind