suus82

Mødregruppe for juni 2010 mødre og deres skønne babyer

Recommended Posts

malou_21
lille baby lækkermås, 3 uger:love:

Hvor er hun sød :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
suus82

åhh nogle dejlige billeder mssixty og ka-mor! :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ms-sixty

Tak for de pæne ord:kys:

Piger jeg mangler hjælp:

Hvad rimer på enten stork eller storken?:genert:

Det eneste jeg kan komme på er fork, booork og New York -og ingen af dem passer ind i en indbydelse til barnedåb:gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BettinaEB

Hyggeligt med en mødregruppetråd :banan:

Puha, her 5 dage efter fødslen syntes jeg godt nok at den amning trækker tænder. Jeg bløder vildt fra min ene vorte hvergang Mathias skal spise, hvilket resulterer i at det er meget rødt det han gylper op...ikke så lækker en tanke at han spiser mit blod - mors lille vampyr.

Og hvor gør det altså bare stadig nas hver gang jeg ligger ham til...til jer der har babyer på et par uger - er smerten væk nu eller hvor lang tid går der før det bliver hyggeligt at amme og ikke "åh nej, nu er han sulten igen?" Kan godt huske at det gjorde nas, men blev vist ikke suttet sådan til blods med storebror.

Håber alle i kvinder og babyer har det godt :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sanneene

ang prævention har jeg planer om at få sat en spiral op, men der går nok noget tid endnu før det rigtig bliver aktuelt her med min dejlige bristning :blush:

Her er det først de seneste par dage jeg er begyndt at have ondt ved amning, men det er så til gengæld også blevet stor slem. Dem af jer der giver flaske indimellem hvor meget giver i der? og er det mme i giver eller malker i ud så de får jeres egen mælk???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
suus82
Jeg synes stadig det gør nas :( har dog stadig ikke fået fat i lægen mht. om han har trøske, burde jeg få gjort i morgen.

Han har faktisk fået to flasker i dag, han har simpelthen været så sulten - muligvis pga. varmen. Men det gør ondt i starten og så når brystet er "tomt". Han ligger også og vrider sig, har prøvet om det er fordi han skal bøvse, nogen gange hjælper det på det men ikke hver gang. Any ideas?

Og hvordan gør i andre med prævention?

Her har vi også været nødt til at give to flasker idag, selvom vi faktisk var ved at kunne undvære dem helt.

Vi har faktisk haft en rigtig "dårlig" dag hvor lillemanden slet ikke har ville sove, så der er ikke et eneste tidspunkt hvor jeg har kunne lægge mig ned og hvile.

Tænker også om det mon er varmen?!

Villads ligger også og vrider sig ved brystet, jeg ved simpelthen ikke hvad det kan være, men det er ret frustrerende. :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
suus82

Dem af jer der giver flaske indimellem hvor meget giver i der? og er det mme i giver eller malker i ud så de får jeres egen mælk???

Vi giver 20-30ml.

Hvis jeg noget af mit eget mælk liggende i fryseren vil jeg selvfølgelig helst give det, ellers er det nutramigen vi giver.

I nat kunne jeg fx malke 90ml ud, og når vi ikke giver mere end 20-30ml er der til lidt tid der. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ms-sixty

Årh hvor er det dejligt at komme herind og se at man ikke er den eneste:love: Undskyld damer:genert:

Amningen er heller ikke fantastisk her. Alexander bliver 3 uger i morgen og amning gør stadig vanvittig ondt. Jeg sidder og bider mig i hånden hver gang han skal tage fat. Vi bruger suttebrikker, men jeg synes ikke at det hjælper nok, jeg får stadig sår. Og så er vi de sidste 3 dage ca. nået til et appetitspring, så han spiser KONSTANT. I nat har han ladet mig sove sammenlagt 4 timer mellem kl 2 og kl 11, resten af tiden har han spist. Det er helt vildt. Så jeg opgav kampen om at slippe for mme i dag. Til aften fik han 100 ml i en flaske. Men han tog fint brystet igen senere, så det var super. Fra nu af har jeg tænkt mig at bruge mme til at aflaste mig engang imellem:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ms-sixty

Mulledit: Med hensyn til præventionen tænker du så på lige nu eller senere?:) Lige nu er det nemlig ikke rigtigt aktuelt herhjemme, for jeg bløder stadig en smule og jeg synes stadig at visse stillinger er lidt belastende for maven efter ks. Derudover er jeg bare så ZzzzZzzzzzZzz hele tiden.

Men jeg regner med at tale med lægen om det til lillemandens 5 ugers undersøgelse om 2 uger. Jeg vil gerne have nuva-ringe igen:love: Dem har jeg en stor kærlighed til:genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ms-sixty

Iøvrigt KA: FEM børn?! Jeg synes at den ene jeg lige har fået er hård nok:lol: I må være totalt overskuds mennesker du og din mand:gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind