Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Jimmbo

Den kæmpe enorme store Brøndby tråd!

Recommended Posts

Jimmbo
Jeg vil også gerne lige melde mig. Men SKULLE nogen være i tvivl, er jeg IKKE BIF'er :devil:

Jeg synes at Kasi er en barnlig klaphat, som hvis han elsker sin klub for MEGET længe siden burde ha indset at ro i klubben var den bedste måde at komme videre på og ikke hans enormt latterlige udtalelser om alt og intet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71
Der er vist ingen tvivl om du ikke kan lide Kasi Jesper :lol:

Men du skal da være velkommen I vores tråd :P

Igen, jeg tror altså at alt er grønstemplet af Dr. Per.

Og meget af hans kritik var også berettiget. Det var trods alt af spillere som blev betalt en formue.

Og han var også ude med kritik af FBA - hvilke helt sikkert har passet PER rigtig godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jimmbo
Jeg synes også bestemt at du gentagne gange har ytret dig i VORES tråd :devil2:

:devil:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
SvendSved
Igen, jeg tror altså at alt er grønstemplet af Dr. Per.

Og meget af hans kritik var også berettiget. Det var trods alt af spillere som blev betalt en formue.

Og han var også ude med kritik af FBA - hvilke helt sikkert har passet PER rigtig godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jimmbo
Det er hamrende ligegyldigt. Om de så ville betale Dronning Margrethe en årsløn på 2 millioner for at spille. Han er sponsor, betaler penge for at blive profileret. Han skal holde sin kæft med SÅ megen ekstern kritik!

Du hører jo aldrig lignende fra andre klubbers sponsorer. Det er helt i hegnet!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
SvendSved
Nok fordi andre sponsore ikke betaler så meget, og ellers bare ser det som en forretning. Kasi viste en passion der tiltalte mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jimmbo
Jeg kunne også godt lide ham i starten. Frisk fyr!

Men så skulle han bare have købt hele lortet... Men hvor går grænsen så for sponsorer? Skal man smide 20 mill. om året eller 50, før man må kritisere og gale op i pressen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
SvendSved
Jeg ved ikke hvad grænsen skal hedde, men han ytrede det jeg vil betegne fansene holdning.

Altså som han selv udtalte var han bare en Brøndby fan der smed penge i sin klub. Han fik jo intet ud af sin sponsorat i Danmark.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Valby1978

Hehe.. Dejligt med en BIF tråd.... Synes bare det er på tide der kommer lidt ro på i klubben, så må vi lade FCK om underholdningen:-)

Personligt håber jeg meget på vi slipper af med Holmen, Jönsson og Gisla.. Så så jeg meget gerne Sölvi og en midtbane general...

Har dog en kedelig fornemmelse af at Sölvi ryger til Parken:-(

Så også gerne en større oprydning i truppen, men hvis de tre ovennævnte ryger må det give lidt luft i lønbudgettet, så der evt. kan komme et par forstærkninger til:-)

Ang. Kasi-Jesper glæder det mig han ikke længere er særligt involveret i klubben, synes han bidrog en del til uroen der har været..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...