snkkh

Køb af billigt garn - hvor?

Recommended Posts

Haekling

Fra i morgen, altså 25.5., har de billigt bomuldsgarn i Superbrugsen, 5 ngl. for 50 kr.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
Det var da en gammel tråd du fandt der, bare for at reklamere for en af dine tråde

Af hensyn til evt. fremtidige læsere af tråden vil jeg alligevel skrive, at jeg af og til købergarn i Netto, alt efter hvad det der de har.

I går blev jeg færdig med et rigtig lækkert stort sjal af noget uldgarn de har haft i år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mizz_Dupont

Stof & Stils garn er helt fint! :gogo:

Man skal bare lige være obs på, at dels er det tykkere end fx Kvicklys ID-garn, og nogen gange kan man godt være ude for, at der er knuder på tråden, der er bundet sammen... altås, hvor garnet er knækket og det er bundet sammen fra fabrikkens side.

Men ellers er det en ganske fin garnpusher - og jeg er så heldig at bo i en af de byer, hvor de har deres fysiske butik :banan:

Har hæklet mange ting af det:

HomeMadeHeaven: Hækleværkerier

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hinselv5
Jeg er begyndt at hækle. Jeg synes det er rigtig hyggeligt og dejligt at "lave" noget. Dog synes jeg det er pænt dyrt at købe garn i garnbutikker. Jeg har nok ikke lige været obs nok på at købe på udsalg men blot købt når jeg manglede. Har set at de i Kvickly har noget billigt garn, men det har aldrig været det jeg skulle bruge.

Køber I andre altid det dyre garn i garnbutikkerne eller venter I på udsalg/tilbud ELLER kender I et billigt sted over nettet :banan:

jeg har købt garn i kreativ hoppy ved århus. det var helt vanvittigt billigt.. de har ikke meget på nettet, men butikken er helt sikkert et besøg værd, de har alt hvad hjertet kan begære.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kirsti_mt

Netto har tit garn de har lige haft en hel del.... aldi vil jeg fraråde min mor gav mig på et tidspunkt noget bomuldsgarn derinde fra og det var ikke noget værd I mine øjne.

Hvor jeg køber garn afhænger af hvad det er til og om jeg har opskriften og skal bruge garn til den eller om jeg har noget garn jeg vil lave noget ud af (:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Lige nu har Netto noget rigtigt lækkert garn på tilbud til 12-15 kr :love: Bla hørgarn i romantiske farver, strømpegarn og flerfarvet ultratyndt, fluffy uldgarn. Jeg har hamstret :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DitteH90

Søsterne Grene garn har altid noget godt.
Jeg er dog også begyndt at købe det online da det er billigere. Det er meget blandet hvem der er billigst. For tiden finder jeg billig garn hos noget det heder Yarno

Deres udvalg er begrænset men de har meget billig garn.

/Ditte

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
StrikOgKatte

Finder oftest billigt garn i genbrugsbutikken, da de ofte har nogle sjove farver. Dog er det ikke altid at man kan finde meget af den samme slags, ellers så bruger jeg nok https://marketplace.woolspire.com/da/ hvis det skal være lidt  mere luksus, og jeg har en bestemt idé jeg bare vil lave i en bestemt farve garn. ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind