Jump to content
Velkommen til DinDebat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

mette-mus

Bryster

Recommended Posts

enellerandenpige

Det gør de. Videnskabelige undersøgelser har vist, at pigerne går i puberteten tidligere end før hen = større, mere udviklede bryster hos teenagere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mette-mus
Tidlig pubertet betyder ikke nødvendigvis store bryster. Jeg begyndte at få bryster i 4. klasse, og det samme gjorde en af mine veninder, og ingen af os har store bryster i dag (b-c skål).

Til gengæld husker jeg en klassekammerat, som først fik bryster i 7. klasse. De voksede med kanonfart og blev meget store (drengene var meget imponeret husker jeg :-D).

Er enig i at tidlig pubertet ikke er ens betydende med store bryster, der med ikke sagt at at hvis man går tidlig ikke kan få store bryster.

Tror mere det handler om hvor hurtigt de vokser og hvor længe de vokser.

-

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vusel

Men der ud over så er det jo ikke underligt at unge kvinder har større bryster end deres mor... Mine er da blevet markant anderledes efter 2 graviditeter med efterfølgende amning. Jeg er gået flere skål-størrelser ned og mine gamle bh'er ligner "5'er i sok" hvis jeg prøver at tage dem på...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mette-mus
Men der ud over så er det jo ikke underligt at unge kvinder har større bryster end deres mor... Mine er da blevet markant anderledes efter 2 graviditeter med efterfølgende amning. Jeg er gået flere skål-størrelser ned og mine gamle bh'er ligner "5'er i sok" hvis jeg prøver at tage dem på...

Det er måske også rigtig men nogle beholder jo også størrelsen som de fik mens de var gravide.

Men tror du ikke at mange piger i 14-15-16-17 års alderen har større bryster i dag end for fx. 30 år siden ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BlueButton
Det er måske også rigtig men nogle beholder jo også størrelsen som de fik mens de var gravide.

Men tror du ikke at mange piger i 14-15-16-17 års alderen har større bryster i dag end for fx. 30 år siden ??

Jo - er det ikke hele meningen med denne tråd? :stoned: Det er et faktum, ikke et spørgsmål at det forholder sig sådan.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Haras1983
Tidlig pubertet betyder ikke nødvendigvis store bryster. Jeg begyndte at få bryster i 4. klasse, og det samme gjorde en af mine veninder, og ingen af os har store bryster i dag (b-c skål).

Til gengæld husker jeg en klassekammerat, som først fik bryster i 7. klasse. De voksede med kanonfart og blev meget store (drengene var meget imponeret husker jeg :-D).

Nej, ved godt pubertetsstart og størrelse ikke nødvendigvis følges ad. Gik også i klasse med en som havde fuldt udviklede bryster i 5. klasse, men de er nu ikke ret meget større i dag, hun har en ganske alm. barm.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Frk.Johanne
Jeg sad og snakked med min mor i går og snakken faldt på bryster.

Og hun sagde at mange unge piger og teenagepiger har større bryster i dag end da hun selv var ung. - Og jeg ved ikke helt om det passer fordi jeg er 20 og har da større bryster end min mor men det kan man jo nok ikke helt sammen ligne med efter som hun jo er bleven ældre og har født børn.

Men tror i at det passer at unge piger får bryster tidligre og at de bliver større end da i selv var unge ?? - alt efter hvor gammle i selv er i dag.

,

Jeg var selv noget bagud,da jeg begyndte at få dem.

Var 16 år,da jeg begyndte, at bule lidt.

Min venindes datter på 12 år har en 75B,og begyndte at bule som 9årig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...