Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Nyeng

VM-tråden til det hele.

Recommended Posts

Angra

Det var da faktisk meget sejt af Jon, det der..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Angra
Hah! Så stjal han lige Jon's mål :lol:

:lol:

Ja, hva mon Jon tænkte lige bagefter. "Poulsen, dit duuume svin..."

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng
Jamn, hvad er så alternativet på Grøknjærs plads (venstre wing)!!? :whine:

Der er jo masser af venstrebensspillere med. Kahlenberg, Enevoldsen :rulle:, Krohn-dehli...Martin J. :tie:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Angra
Der er jo masser af venstrebensspillere med. Kahlenberg, Enevoldsen :rulle:, Krohn-dehli...Martin J. :tie:

De er bare ikke fandens hurtige nogen af dem. Enevoldsen var dog ret god på pladsen, så vidt jeg husker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng
De er bare ikke fandens hurtige nogen af dem. Enevoldsen var dog ret god på pladsen, så vidt jeg husker.

Ja, men Martin er så heller ikke med som fløj...heldigvis da.

Men jeg kunne rigtig godt tænke mig at se Kahlenberg på venstre, Grønkjær på højre og Bendtner i front :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Angra

Nå Nyeng. Vil hoppe over i MGP tråden.

:wave:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng
2-0

Jeg håber Romme gør det så tæske dårligt, at MO bli'r nød til at droppe ham...men han skal vel nærmest brække benet før han bli'r droppet :rulle:

:banan:

Men noget skidt med Kjær :(

Synes godt nok også at Tomasson spillede dårligt. Men positivt at Kahlenberg var i form.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Valby1978

Rigtig rigtig øv med Kjær... bare det ikke bliver A.M. Christensen der nu kommer med... Kan på ingen måde se hans berettigelse på det landshold... kig mod Heerenveen, og deres (tror jeg nok) anfører Kristian Bak... Har spillet fast og stabilt i Holland i flere år nu.. Han må da være klasser bedre end AMC..

Kampen idag... Jon må grimme sig lidt over ikke at få scoret det skide mål, der forhåbentlig kan løsne det lidt op for ham... Først den perfekte aflevering fra Krohn-Dehli som rammer ham på hælen og springer tilbage, selvom han kan se bolden hele vejen... Så det gode opspil af enevoldsen og Krohn-Dehli hvor han sparker huller i luften eller hvad han nu laver...

Synes klart godkendt af Enevoldsen og Krohn-Dehle spillede en god kamp, ellers bar det jo bare præg af at være en typisk opvarmnings- træningskamp før en slutrunde:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
henrik_1967-2

Problemet er jo bare, at hverken Kahlenberg eller MJ har særlig meget spilletid i benene.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cosgrove
Problemet er jo bare, at hverken Kahlenberg eller MJ har særlig meget spilletid i benene.

Så vidt jeg kan huske, så har Kahlenberg svaret "At så var han jo frisk", til selvsamme spørgsmål.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...