Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Nyeng

VM-tråden til det hele.

Recommended Posts

Panton
Jeg har personligt altid haft stor sympati for det hollandske fodbold, men efter hvad jeg så igår, så var det jo et hollandsk hold, som sagtens kunne have endt med 3 udvisninger efter 90 minutter, hvis bare dommeren havde været sin opgave voksen.

Men det viser også hvilke svin spillere som bl.a. van Bommel og de Jong er på en bane.

Og så brokker Robben og Kuyt sig over, at Puyol ikke fik et rødt kort ti minutter før tid :gruble:, og de mener, at dommeren var dårlig :whine:

De skal da være glade for, at det ikke var en dommer, som havde nogle nosser, for så havde antallet af hollandske spillere set helt anderledes ud efter første halvleg.

Et stort tillykke til Spanien.

Så skulle jeg jo alligevel have spillet på dem inden VM. ØV.

som du skriver så opførte flere af de hollandske spiller som små egenrådige primadonna 'er som brokkede sig i et væk.

det var et svinsk spil og de burde selvsagt have haft flere røde kort! Især at blive ved med at skyde til bolden efter fløjt for offside :8:

Hvorfor kunne de ikke spille pænt fodbold og erkende de havde mødt deres overmand og så have æren i behold. Det ville have klædt dem :tie:

Og NEJ, der var ikke offside ved Spaniens mål, gå til synoptik med Jer --> hollandske brokketanter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71
som du skriver så opførte flere af de hollandske spiller som små egenrådige primadonna 'er som brokkede sig i et væk.

det var et svinsk spil og de burde selvsagt have haft flere røde kort! Især at blive ved med at skyde til bolden efter fløjt for offside :8:

Hvorfor kunne de ikke spille pænt fodbold og erkende de havde mødt deres overmand og så have æren i behold. Det ville have klædt dem :tie:

Og NEJ, der var ikke offside ved Spaniens mål, gå til synoptik med Jer --> hollandske brokketanter

Hehe hvem er du? Du er da ny? :D Velkommen til. Me like din signatur :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LiverpoolFC

Ramos rendte også rundt med sin obligatoriske minde trøje som han altid har på efter store sejre. Kan så bare ikke lige huske hvilken spiller det er han hylder, men det er en som også er død i de senere år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Panton
Hehe hvem er du? Du er da ny? :D Velkommen til. Me like din signatur :banan:

helt ny er jeg ikke men jeg kan ikke logge på min oprindelige profil mere. Den er dog ikke kendt her i fodbold foraet men jeg har luret lidt her og har holdt med Spanien fra startet.

Ærger mig over jeg ikke er sådan en odds type, for det ville have lunet at følge sin intuition :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jimmbo

Hold da kæft hvor jeg elsker at jeg arbejdede mens der var VM finale :rulle:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71
Hold da kæft hvor jeg elsker at jeg arbejdede mens der var VM finale :rulle:

En BIF'er med arbejde? Wtf sker der for det? Bliver du så ikke smidt ud af Brøndby support? :devil:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sort-rebel

Hvis Paul havde været i Indien, vil han have haft 100000 af tilbedere og et stort tempel nu.

Verden er ret underlig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71
Hvis Paul havde været i Indien, vil han have haft 100000 af tilbedere og et stort tempel nu.

Verden er ret underlig.

hehe ja det er alt for sygt. Det var i TV2 News her til morgen. Vildt at det er SÅ meget agurketid :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...