Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

rijaH

Loreal Silver shampoo instruktioner?

Recommended Posts

rijaH

Er der en som har en stående med danske instruktioner på bagsiden? jeg har købt en hvor der kun er nl / d og fransk. Og de tre sprog er jeg sgu ærlig talt lidt rusten i, så er ikke helt sikker på hvor lang tid osv. det ska bruges. Har søgt på diverse sites men vil gerne være helt sikker på hvad der står på der :D

Edit: og det er den til gamle damer.. har jeg læst mig til i hvert fald :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Oxan

Hvis det er loreal expert serien, så skal den sidde og trække i ca 3 min :-) Jeg plejede (da jeg var blond) at skumme den op i håret - lade den sidde i 2 min - skumme den igen (lige rode rundt du ved) og så lade den sidde i et minut - så var jeg helt sikker på at den nåede alle krumninger..

Og så er den ikke til gamle damer, men modvirker ældning af håret - som er skyld i mange af de gullige nuancer ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Petrine-

Den er da oprindeligt til gamle damer?!? Den blev i hvert fald markedsført til at holde hvidt hår blåhvidt og ikke gulhvidt. Den modvirker ikke ældning mere end andre plejende shampooer, den trækker allerede eksisterende gullighed ud af en gulnet farve.

Men ellers er jeg enig med proceduren.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lucasine

også enig i Oxan´s forklaring , det gør jeg også ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
netie

Det er lidt forskelligt, hvor længe jeg lader det sidde i, men mellem 5 og 10 minutter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
rijaH

Tak for det piger :) Jeg synes nemlig ikke jeg så nogen forskel på min første omgang :P men så er det jo fordi jeg har ladet det sidde for kort tid :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Santopia
Tak for det piger :) Jeg synes nemlig ikke jeg så nogen forskel på min første omgang :P men så er det jo fordi jeg har ladet det sidde for kort tid :D

hvor lang tid lod du den sidde? og har du helt lyst hår?

jeg er nemlig mellemblond og skal også ud og finde noget shampooværk der kan tage det rødlige skær :)

så meld endelig tilbage om du ser et resultat

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Blondie_1991
hvor lang tid lod du den sidde? og har du helt lyst hår?

jeg er nemlig mellemblond og skal også ud og finde noget shampooværk der kan tage det rødlige skær :)

så meld endelig tilbage om du ser et resultat

Er du mellemblond skal du ikke bruge Silver'en, den er til platinblond eller hvidt hår. Tag den der hedder Shine Blonde istedet :)

Jeg plejer også at lade det sidde omkring 3 min. Har virkelig ikke tid til at vente længere ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
rijaH

Ehm jeg har den her farve L’Oreal Série Expert Silver Shampoo | Polishing the nails! men har lige købt så jeg kan afblege det en gang mere. Købte en fra loreal der hed noget med askegrå i hvert fald. Nu har jeg brugt den 2 gange hvor kun en af gangene var mere end 3 mins :S sys klart jeg kan se en forskel helt oppe ved rødderne hvor mit hår er lysest.

Jeg ska nok vende tilbage med et nyt billede når jeg har brugt det i en uges tid :D Jeg har også et "rødligt" skær og det er vist efter jeg har været brunhåret.. ved ik lige hvor det røde kommer fra dog.. men synes det har fået et orange

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites