Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Miss_Valentin

Solarie mod bumser?!

Recommended Posts

Miss_Valentin

Har i dag hørt at solarie udtørrer bumser, er det rigtigt eller er det bare en undskyldning for at gå i solarie? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gubbien_bobble

strålerne slår akne-bacterien ihjel, så det virker at gå i solarie for langt de fleste med almindelig akne... Det er dog ikke særlig sundt udover det.. Men så længe man ikke overforbruger, går det vel nok..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hollyy

Det er korrekt. Det hjælper i hvert fald på mig, og andre jeg kender.

Sol og aloe vera - juice har udrettet mirakler på mit grimme fjæs.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Solskinogskyer

Generelt hjælper sol og solarie på mine bumser, så de udtørre. Men jeg benytter dog ikke solarier af den grund. Så prøver at lære at leve med min egen hud, som den nu er :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mariekristensen

Jeg troede i mange år at det hjalp med solarie, men som melankali skriver så tror jeg det er fordi kuløren skjuler den grimme hud.

Jeg gik til en kosmetolog som sagde, at jeg absolut straks skulle stoppe med solarie og at det ville hjælpe på min dårlige hud. Jeg troede ikke særlig meget på hende men stoppede med det. Lige efter blev det faktisk ret slemt.. men efter ca et par måneder uden solarie havde jeg næsten ikke flere urenheder.

Nu er det ca. ½ år siden jeg sidst har været i solarie og jeg har aldrig været blegere :( Men til gengæld har jeg aldrig haft sådan en fin hud før :)

Men måske kan det variere fra person til person hvordan ens hud regerer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...