Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

zapperq

Hvad giver I jeres egne børn i konfirmationsgave?

Recommended Posts

sixxdog

Jeg gav min datter en Sandisk mp4 (nej ikke en iPod - Apple stinker!) og et Pentax digi-kamera.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
royal.mor181

Vores datter skal konfirmeres på torsdag og hun får en "blærbar" .Skolen siger at det er en god ide. De skal bruge den i hverdagen til opgaver og deslige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
POCKETKITTEN

Jeg fik en cykel. Det gjorde mine to ældre brødre også - og min lillebror nok også. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
-mholle-

Jeg fik en cykel :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mutter70
Nu tillader jeg mig bare lige at spørge, selvom det ikke rager mig. Men du er sikker på, at et tandsmykke vil falde i din datters smag?

Jeg spørger, fordi jeg selv fik et dyrt smykke med en mælketand i til min konfirmation af mine forældre, og jeg bruger det aldrigt, for jeg synes det mildt sagt er lettere ulækkert at rende rundt, men en mange år gammel mælketand om halsen. Og jeg kan godt være lidt ærgerlig over i dag, det ikke er et smykke, jeg kan bruge.

Der står jo det er en ring og ikke en halskæde.

Det virker nok mere diskret i ringen, så det ikke er så tydeligt det er en tand.

Men TS kender jo nok sin datter bedst (må vi jo gå ud fra) ;)

Jeg ville blive glad for sådan en ring.

Selv fik jeg et stereoanlæg. Vild ting dengang, selv om det var uden CD afspiller.(uha det var i 1987).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stjernesamleren

Jeg fik tøjet (Både konf og andendag) salmebog med navn (Som jeg så ikke kunne bruge efterfølgende, fordi der blev trygt nye meget kort tid efter) en cykel, festen og en dejlig sangskjuler, en real born baby, som jeg er SÅ glad for :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mor1966

Vi gav festen, kjolen, andendagstøjet, en guldhalskæde med et kors og en salmebog med navn til den store. Den lille har vi ikke nogen idé lige nu hvad han skal have udover fest og tøj, mne vi har også tre år endnu til at finde ud af det i.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Humle

Jeg fik et kæmpe anlæg af min far, som han havde købt året inden. Da kostede det knap 10.000 (i 1997). Min mor gav mig en rejse til Rhodos for os to og en bikini. Rejsen lå i en skoæske som hun havde lavet en landingsbane med et fly ovenpå :lun:

Det var helt vilde gaver at få fra mine enlige forældre, der havde givet en stor fest og det fine nye tøj også.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ibber

Nu er det ved at være 6 år siden jeg blev konfirmeret ..

Men jeg fik jo selvfølgelig festen, tøj, og 2. dags tøj af mine forældre ..

Mener jeg derudover fik 1.500 kr ..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
livsmor
Jeg fik tøjet (Både konf og andendag) salmebog med navn (Som jeg så ikke kunne bruge efterfølgende, fordi der blev trygt nye meget kort tid efter) en cykel, festen og en dejlig sangskjuler, en real born baby, som jeg er SÅ glad for :lun:

En real born baby?

jeg fik en cykel, og jeg regner ikke med vores piger (HVIS de vil konfirmeres- de er ikke døbt) skal have gaver der koster mere end 3000 kr..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...