Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

VildMagi

Hotel i Århus?

Recommended Posts

VildMagi

Jeg tror ikke vi regner med at være særlig meget på værelset... Så tror vi vægter central beliggenhed aller højest. Men lidt træls med enkeltsenge alligevel :genert::lol: Men det der Cabinn er jo ihvertfald billigt må man sige!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Jeg tror ikke vi regner med at være særlig meget på værelset... Så tror vi vægter central beliggenhed aller højest. Men lidt træls med enkeltsenge alligevel :genert::lol: Men det der Cabinn er jo ihvertfald billigt må man sige!

Cabinns penthouse lejligheder er faktisk okay, når man tænker på, at man bor midt i Århus og der er dobbeltseng. Jeg plejer at bede om et værelse med udsigt over åen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sukkerfars

Kig her, så får du et overblik over hvor hotellerne ligger:

http://da.hotels.com/search.do?pointName&searchParams.arrivalDate=28-06-2010&searchParams.departureDate=29-06-2010&lon=0.0&queryFormState=CLOSED&searchParams.distance=40.0&monthCheckOut=6&fromHotelDetails=false&destination=Arhus,+Danmark+(%C3%85rhus)&fromLandmark=false&showSimilarDestinations=true&children[0]=0&searchParams.rooms[0].numberOfAdults=2&asaReport=HomePage::City&page=1&dayInMonthCheckIn=28&destinationId=410531&fromDisambiguation=false&destinationForLandmark&monthCheckIn=6&activeTab=DESTINATION&dayInMonthCheckOut=29&lat=0.0&rooms=1

Arhus Search Results - TripAdvisor

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kanga

Radisson Blu har tit værelser til ca. 600,- hvis du booker via hotels.com

Kanga

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...