Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

VildMagi

Hotel i Århus?

Recommended Posts

VildMagi

Jeg kunne godt tænke mig at komme en weekendtur til Århus i efteråret. Min kæreste vil jeg have med :D

Er der nogen der kan anbefale et godt hotel til 2 overnatninger til et par kærestefolk?

Det skal være ok standard, men behøver langt fra være luksus... Gider bare ik bad og toilet på gangen og sådan noget.

Lige nu virker det lidt overskueligt bare at søge på nettet, for jeg har seriøst aldrig bestilt hotel i Danmark før, så aner ik hvad rimelige priser er, og slet ikke i Århus :lol:

Takker :wave:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Thea41

Jeg bor i Århus men har altid sagt at hvis jeg skal bo på Hotel i Århus skal det være på Villa Provence Det ligger lige midt i byen og er smadder hyggeligt. Der er ikke 2 værelser der er ens og holdt i den franske stil. Er sikker på at det lige er noget for et kærestepar.

Villa Provence A/S - Google Maps

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
VildMagi
Jeg bor i Århus men har altid sagt at hvis jeg skal bo på Hotel i Århus skal det være på Villa Provence Det ligger lige midt i byen og er smadder hyggeligt. Der er ikke 2 værelser der er ens og holdt i den franske stil. Er sikker på at det lige er noget for et kærestepar.

Villa Provence A/S - Google Maps

Tusind tak skal du have, det vil jeg se nærmere på :kys:

Andre bud? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anei
min bror med familie har boet på cabiin et par gange. det må vel være ok når de har boet der flere gange, men de har seriøst også bare sovet der.

og sikkert det billigste i midtbyen.

Jeg ville ikke vælge cab inn til kæreste tur, men til en hurtig overnatning er det fint.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
VildMagi
Om Helnan Marselis Hotel

Comfort Hotel Atlantic, Århus

Hotel Guldsmeden

Om Helnan Aarslev Hotel

Guldsmeden er hyggeligt ihvertfald og Helnan Aarslev er billigt for tiden, dog er der lige noget transport i det men det kommer an på hvad I har mest lyst til :)

Royal

Hotel Royal

Marselis Hotel

Om Helnan Marselis Hotel

Guldsmeden

Hotel Guldsmeden

Takker begge :banan:

Hvor centralt ligger de hoteller? Aner intet om Århus jo :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
shoebox
Takker begge :banan:

Hvor centralt ligger de hoteller? Aner intet om Århus jo :genert:

De ligger allesammen ret centralt, undtagen Helnan Aarslev som ligger 10 km uden for byen men det er nemt med busserne. Undtagen hvis man bliver ude om natten :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anei

aarslev ligger et stykke vej uden for byen.

guldsmeden, atlantic, royal ligge ret centralt.

marselis ligger lidt udenfor byen, men til gengæld lige ned til vandet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...