Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Dagge24

-20kg inden jul!

Recommended Posts

elfinheaven

Held og lykke med den nye tråd. :)

Flot at du har tabt dig allerede - og så efter en familieweekend. Det kan virkelig være en udfordring. :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dagge24

Jeg er MÅLLØS!!!

Jeg troede virkelig IKKE på at jeg havde tabt mig ret meget denne uge, men det er FEDT at det går fremad!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cute-Smile

Kæmpe tillykke med det tabte, det var da noget af et tab du har haft den seneste uge.. :D

Håber du får en super dejlig dag idag.. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dagge24

Åh, hvorfor er det at jeg altid glemmer at hjemmelavet Pizza og vingummi ikke er godt når man er på kur!

I går endte vi i TOTAL kalorieoverskud!

Dagen startede med rundstykker, ingen frokost ( :( ) hj. lavet pizza til aften og slik til en go film.. jeg skal tage mig sammen :( Det er som om mit hovede gerne vil "glemme" at jeg ikke må få sådan noget hele tiden!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
elfinheaven

Glem at du faldt i, det kan du ikke bruge til noget. Brug i stedet energien til at komme stærkt tilbage. :)

Ha' en dejlig dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dagge24

Du har helt ret.. det er også glemt.. jeg kan jo alligevel ikke ændre noget ved det nu!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dagge24

Så skal i snart til at krydse fingre :D

Jeg skal op og ha kigget på min fod da jeg har nogle problemer med den - jeg HÅBER de kan gøre noget så jeg snart kan genoptage løbetræningen!

Maden i dag:

30g. havregryn, 10g. rosiner, 156g minimælk

Har 4 gulerødder med på job (har snart fri)

Til aften laver jeg en bøf og så 200-300g. grønt ved siden af :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dagge24

Jeg kan desværre stadig ikke løbe, men jeg cykler til og fra arbejde og i et godt tempo så det må være det lige pt.. selv når jeg cykler gør det ondt i foden :(

Madmæssigt går det rigtig godt :)

Jeg er faktisk kommet så langt at jeg ikke engang har den store lyst til chokolade! Jeg tror ALDRIG jeg har haft det sådan :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cute-Smile

Fandt du ud af hvad der er galt med foden? :) Er da irriterende du ikke engang kan cykle uden smerter, er du sikker på du ikke skal lade den fod slappe helt af for en stund? :)

Sejt du bare er så sej med det chokolade, jah kan jeg jo ikke prale med jeg er lige så sej... Haha.. :D Men skønt når man har det sådan, gør ligesom det hele lidt nemmere.. :)

Du må have en skøn dag.. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lkja

Håber at du har en dejlig dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...